werty Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Kjæresten og jeg vurderer å reise til Puerto Rico (Caribbien) i des/Jan og bli i 10-14 dager.Vi er slutten av 20-årene, og vil ha en ferie med strandliv og noen aktiviteter innimellom. Jeg liker og dykke f.eks. Noen som har vært der og har noen tips? Hvor er det fint å bo? Er det mulig å reise på andre øyer? Er det dyrt der? God mat?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Aldri vært der, Heldig griser :) Vil gjerne høre referat når dere kommer hjem, jeg vil ditt å! Anonymous poster hash: 17c05...39a
Gjest Overrasket Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg personlig vil anbefale å seriøst se etter andre reisemål først, og ha Puerto Rico som en reserveplan ved behov. Puerto Rico er helt grei, men ikke fremragende på noen måte. Snorkelig der er middelmådig. Du kan dra til naboyene Culebra og Vieques. Hva du enn gjør vil jeg sterkt anbefale å ikke tilbringe hele ferien i San Juan.
werty Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg personlig vil anbefale å seriøst se etter andre reisemål først, og ha Puerto Rico som en reserveplan ved behov. Puerto Rico er helt grei, men ikke fremragende på noen måte. Snorkelig der er middelmådig. Du kan dra til naboyene Culebra og Vieques. Hva du enn gjør vil jeg sterkt anbefale å ikke tilbringe hele ferien i San Juan. Kan du si litt mer om hvorfor du ikke likte Puerto Rico? Hvor bodde du f.eks? Og hvilke alternativer i samme prisklasse (flybilletter 5.500T/R) ville du vurdert?
DeLorean Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg var der i forbindelse med en guidet tur i regi av RCCL. Veldig pen by, mye farger. Flotte bygninger. Rent, ihvertfall der vi var. Var ikke mye tid vi fikk der - tre timer. Inntrykket mitt på de tre timene var i det minste bra. God tur!
Gjest Overrasket Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Kan du si litt mer om hvorfor du ikke likte Puerto Rico? Hvor bodde du f.eks? Og hvilke alternativer i samme prisklasse (flybilletter 5.500T/R) ville du vurdert? Jeg var der i forbindelse med en guidet tur i regi av RCCL. Veldig pen by, mye farger. Flotte bygninger. Rent, ihvertfall der vi var. Var ikke mye tid vi fikk der - tre timer. Inntrykket mitt på de tre timene var i det minste bra. God tur! Det var vel ikke det at jeg ikke likte meg der, men jeg ble langt fra bergtatt. Det er korrekt at gamlebyen er fin, men den er veldig liten. Den er ekstra fin når man ikke har så mye tid der, fordi man ikke trenger så mye tid der for å ha opplevd den. Maten er grei, et par gode restauranter. Men San Juan blir litt kjedelig etter et par dager, og den moderne bydelen er totalt forglemmelig. Stranden i San Juan er helt gjennomsnittlig, man finner faktisk finere strender i Europa. Når det gjelder resten av øya så finnes det noen isolerte perler. Cabo Rojo er vel helt greit, Luquillo er relativt hyggelig. Vieques og Culebra er nok mer spennede eller unike litt avhengig av hva slags ferie dere ønsker. Mitt beste enkelttips er å gjøre så mye forarbeid før reisen at dere har masse planer utenfor San Juan på agendaen
gladidag Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Vi skal til PR i februar:) Håper du legger ut litt tips etter turen:) Vi har leid leilighet gjennom Homeawayi Luquillo i en uke, også drar vi til Vieques i 4-5 dager og skal bo på gjestehus i Esperanza..tre netter før hjemreise skal tilbringes i San juan, men ikke booket ennå. Vi reiser med barn. Eneste eg er litt "bekymret" over er tilgangen til offentlig transport og taxi....virker som om alle leier bil. Men vi er ikke så giret på det...er vist mye fyllekjøring og vill trafikk der:( Håper vi har noen restauranter og butikker i gangavstand fra leiligheten;) Vi ønsker å dykke etpar ganger på turen, en dag på sjøen for å fiske! (jeeeez det er dyrt!) , Biobay på Vieques, strandliv, regnskog og late dager i solen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå