Gå til innhold

Noen her som skal vente med prøvingen til våren? April?

Anbefalte innlegg

Gjest 89-modell
Skrevet

Har ett barn fra før og er student.

Mannen vil vente til våren så jeg kan være borte fra tredje semester og komme tilbake ett år etterpå.

Andre i samme situasjon..?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Jeg driver på med bearbeiding av mannen for å begynne prøvingen på nr 3 i april; det vil passe fint mht jobben min, alderen til de to barna vi har og bosituasjonen (vurderer å kjøpe større bolig), og ikke minst vil det å ev bli gravid i april / mai bety januar- / februar-barn :-)

Hvor gammelt er barnet ditt? :-)

Anonymkode: 6fd63...00b

Skrevet

Vi har alltid siktet oss inn mot å få barn først på året, og har hatt flaks og fått et februar barn og et mars barn. Noe vi er veldig glade for ved skolestart. Det er stor forskjell på å være 6 1/2 og godt under 6 ved skolestart. 

Anonymkode: 85414...2b0

Skrevet

Har ett barn fra før og er student.

Mannen vil vente til våren så jeg kan være borte fra tredje semester og komme tilbake ett år etterpå.

Andre i samme situasjon..?

ja, nesten! Venter til minst januar med å prøve. Månedene går saaaaaakte...

Anonymkode: 7f03f...227

Skrevet

Jeg holder på diskutere med forloveden min å prøve på nr 1. Har følt meg klar i lang tid og alt er nå klart for prøving med unntak av at forloveden min må gi klarsignal på at han også er klar. Vi har vært kjærester i snart 8år,har et rekkehus og fast jobb. Så alt er tilrettelagt sånn sett 😊 sluttet på ppillen cerazette i april og bruker nå kondom/hoppe av i svingen. Jeg sier til han at om han hopper av i svingen må han forstå at dette kan føre til en graviditet😜 tror han begynner å bli klar men at det er vanskelig å si "nå prøver vi å lage en baby"..😂

vi hadde egentlig planlagt å prøve from sommeren 2016, men jeg kjenner at ønsket om en egen familie er så høyt at håper at vi kan starte prøvingen snart! Helst igår, haha. 

hilsen fra dagdrømmern 

Anonymkode: 068f2...7e8

Gjest 89-modell
Skrevet

Ja! Jeg driver på med bearbeiding av mannen for å begynne prøvingen på nr 3 i april; det vil passe fint mht jobben min, alderen til de to barna vi har og bosituasjonen (vurderer å kjøpe større bolig), og ikke minst vil det å ev bli gravid i april / mai bety januar- / februar-barn :-)

Hvor gammelt er barnet ditt? :-)

Anonymkode: 6fd63...00b

2 år, men har startet prøvingen nå likevel :P

Skrevet

Ja vi skal vente til våren 😀

Anonymkode: b4b08...6ac

Skrevet

Vi har også snakket om å begynnne til våren. Litt med tanke på jobbsituasjon osv.

Men for min del kunne vi startet i går... Er så babysyk. og hjelper ikke at alle søskene våre nylig har fått barn.. :baby:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...