AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Så har jeg igjen gjort et strømpebukse-bomkjøp. Kjøpte en shape strømpebukse som skal forme/holde inn mage rumpe og lår. Denne, som alle andre jeg har prøvd, sitter så stramt rundt låret at den lager en ekstra valk på låret, som egentlig ikke er der. Jeg er helt normalvektig, men trenger likevel litt shape-hjelp under julebordkjolen. Er det noen her som "sliter" med det samme som meg, og har kommet over en strømpebukse som ikke lager en ekstra bulk i lårene? Tar i mot tips til all slags shapewear med takk, må gjerne være relatvt ok i pris også. Anonymous poster hash: 50a77...25f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Da kjøper du nok ikke riktig størrelse. Anonymous poster hash: 1dd5c...bde 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 hva slags merke er det? har hørt om dette før. det er pga dårlig kvalitet og at den er sydd feil. Anonymous poster hash: 4fda1...075
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Da kjøper du nok ikke riktig størrelse. Anonymous poster hash: 1dd5c...bde Har kjøpt den størrelsen som tilsvarer min størrelse, og som jeg bruker i vanlige strømpebukser, men har også prøvd å gå opp en størrelse, samme resultat. hva slags merke er det? har hørt om dette før. det er pga dårlig kvalitet og at den er sydd feil. Anonymous poster hash: 4fda1...075 Sist nå kjøpte jeg på HM, men har tidligere prøvd Pierre Robert, Kappahl og fra Cubus. Anonymous poster hash: 50a77...25f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 jeg ville kjøpt det på changes, eller til og med prøvd de i fra trinny og susannah. jeg har prøvd to forskjellige typer i fra de rimelige butikkene, og da får man ofte en bulk i låret eller midt på magen. kanskje du kan prøve en størrelse større. det har mye med hvordan de er sydd, og snittet. hvis du sammenligner den du har med en dyrere en, så ser du raskt hva som er feilen. men prøv en større størrelse først. Anonymous poster hash: 4fda1...075
Blondinka Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Dette har skjedd meg også, at hold-in strømpebukser liksom har gitt meg en ekstra valk på låret. Jeg er forresten ganske så tynn av meg, og bruker til sammenligning str 26 eller 34 i bukser. Jeg velger alltid strømpebukser i str 36- 40 pga lengden min, så jeg tror ikke det var størrelsen det sto på. Må legge til at jeg bare har forsøkt pierre robert, og h&m sine. Uten at jeg husker noe mer spesifikt hvilke modeller det var Endret 24. oktober 2015 av Blondinka
Wonderbitch Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Haha, litt av poenget forsvinner hvis det eneste den gjør er å lage ekstra valker (på folk som ikke har noen fra før, tilogmed) Rart at de lager dem slik hvis flere har dette problemet?
Bex Skrevet 24. oktober 2015 #8 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg bruker vanlig strpmpebukse, og tar heller en sånn hold-in sak utenpå. Truse om jeg trenger flat mage, bokser om kjolen er trang over hoftene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå