AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Si at jeg går ti kilometer. Hvis jeg går raskt, så er jeg jo ferdig tidligere. Hvis jeg går sakte, så varer jo turen lenger. En det en absolutt sammenheng som sier at antallet forbrente kalorier uansett blir det samme? Jeg liker jo egentlig å tro at hvis jeg blir andpusten så gjør jeg "mer" enn om jeg ikke blir det Anonymous poster hash: 7226d...76b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Si at jeg går ti kilometer. Hvis jeg går raskt, så er jeg jo ferdig tidligere. Hvis jeg går sakte, så varer jo turen lenger. En det en absolutt sammenheng som sier at antallet forbrente kalorier uansett blir det samme? Jeg liker jo egentlig å tro at hvis jeg blir andpusten så gjør jeg "mer" enn om jeg ikke blir det Anonymous poster hash: 7226d...76b Du vil forbrenne mer når du går fort ettersom at du bruker mer energi og kroppen vil svette mer osv. Anonymous poster hash: f7f65...e63
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 I utgangspunktet kreves det samme mengde energi å bevege en gitt masse fra punkt a til punkt b. I praksis vil du kanskje forbrenne litt mer ved å løpe samme strekning pga et annet bevegelsesmønster når du løper. Anonymous poster hash: c12ef...016
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå