Gå til innhold

Single aleneforeldre mellom 30-35.. (med kjedelige helgekvelder)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange av dere her?

Anonymous poster hash: 405b4...309
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er én i hvertfall :) 

Anonymous poster hash: ca06e...8ba
Skrevet

Jeg og :)

Prøver og kose meg i helgen :) :)

Anonymous poster hash: 238a4...fbd

Gjest Gjest_TSX80
Skrevet

Da er vi tre i det minste..

Prøver å kose meg i helgen jeg også, men det er spesielt helgekveldene som ofte blir litt trasige.

Ikke direkte triste, men skulle ønske jeg kunne tenne noen stearinlys for andre enn meg selv en gang i blant.. Hadde vært hyggelig å ha noen å snakke, og le sammen med :)

Skrevet

Da er vi tre i det minste..

Prøver å kose meg i helgen jeg også, men det er spesielt helgekveldene som ofte blir litt trasige.

Ikke direkte triste, men skulle ønske jeg kunne tenne noen stearinlys for andre enn meg selv en gang i blant.. Hadde vært hyggelig å ha noen å snakke, og le sammen med :)

Det savner jeg også :) jeg dater litt, men desverre har jeg ikke hatt noe hell enda.. vet ikke om det er fordi jeg har barn og dermed ikke egentlig kan treffes så ofte som en uten barn.. burde kanskje vurdere å kun date andre med barn :) ikveld fikk jeg vite at en jeg datet en stund og falt skikkelig for har møtt en annen og at det er ganske seriøst  :trist:

Gjest Gjest_TSX80
Skrevet

Det savner jeg også :) jeg dater litt, men desverre har jeg ikke hatt noe hell enda.. vet ikke om det er fordi jeg har barn og dermed ikke egentlig kan treffes så ofte som en uten barn.. burde kanskje vurdere å kun date andre med barn :)ikveld fikk jeg vite at en jeg datet en stund og falt skikkelig for har møtt en annen og at det er ganske seriøst  :trist:

Å, det er kjipt når sånt skjer!

Jeg også vurderer litt finne ei som har barn fra før... Da tror jeg kanskje man har en litt mer forståelse for den andres hverdag. Men samtidig blir det jo litt mye med dine og mine, og kanskje våre barn. Arvemareritt... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...