AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Del Skrevet 24. oktober 2015 Hei Jeg fikk nye venner for to år siden, og som jeg er glad for å ha blitt kjent med. Men desverre har jeg merket meg at de forsøker å være bedre enn meg, i form av at de konkurrerer. De har det peneste huset, det smarteste barnet, trener mest, har best økonomi osv. Jeg har aldri latt meg rive med på slike ting, men stusser litt på hvorfor jeg ofte får venner som vil konkurrere med meg. Også i jobbsammenheng opplever jeg at noen av mine kolleger driver å konkurrerer med meg. Både eldre og nye ansatte vil være så myye bedre enn meg.. Og jeg sitter tilbake og bare gjør det som kreves av meg:p Å konkurrere med andre faller meg bare ikke inn.Anonymous poster hash: 50369...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Del Skrevet 24. oktober 2015 Anonymous poster hash: ae8e6...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Del Skrevet 25. oktober 2015 Er ikke du som faktisk prøver å overgå alle andre, også tror du at de gjør det samme med deg? På seg selv kjenner man andre vet du.Anonymous poster hash: 94795...12c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 25. oktober 2015 #4 Del Skrevet 25. oktober 2015 Er ikke du som faktisk prøver å overgå alle andre, også tror du at de gjør det samme med deg? På seg selv kjenner man andre vet du.Anonymous poster hash: 94795...12c På seg selv kjenner man ingen andre enn seg selv. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinder Skrevet 25. oktober 2015 #5 Del Skrevet 25. oktober 2015 Det er ikke sikkert de konkurrerer med deg, kanskje de bare føler seg mindreverdige og har behov for å vise seg frem. Ikke la dette ødelegge for deg, vær den du er og ikke la andres utrygghet endre hvordan du lever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Del Skrevet 25. oktober 2015 Anonymous poster hash: 40b1f...c41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #7 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hva jobber du med? driver med? Fortell om deg selv.... Anonymous poster hash: 87a4e...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #8 Del Skrevet 27. oktober 2015 Typisk i dag det der. Anonymous poster hash: 9659d...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå