Trompeten Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Hvorfor benytter du ikke profilnavnet ditt når du kommenterer eller lager et nytt emne, men heller velger å poste som anonymbruker? 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 For å ikke bli "husket" i andre sammenhenger, der hvor de kan brukes mot meg. Anonymous poster hash: 2cee2...d89 3
Gjest lipgloss Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 syns det er dumt at så mange er anonyme føler det bare blir fler og fler
Ms.Sommerfugl Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Det kan være flere årsaker til at noen velger å trykke på anonymknappen. 1. Man vil ikke bli gjenkjent her inne, og knyttet til et brukernavn. 2. Man vil ikke ytre meninger som kan følge deg i andre tråder. 3. Sensitive temaer. 4. Trolling (lol, faktisk) 5. Skrive ting man ikke tør å skrive med åpent nick. Jeg er til dels enig i at AB-funksjonen kan være negativ av og til, men forumet hadde nok blitt veldig tomt uten. Dessuten hadde nok halvparten av AB'ene ikke turt å skrive om ting, som f.eks kjæresteproblemer, helseproblemer, rusproblemer osv. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 For å ikke bli "husket" i andre sammenhenger, der hvor de kan brukes mot meg.Anonymous poster hash: 2cee2...d89 Dette! Det er mange her inne som plukker ut brukere de misliker, det blir trakkasering og person hets. Jeg bruker AB alltid. Samtidig som jeg forandrer skrivestil fra innlegg til innlegg. Anonymous poster hash: a7e8d...d14 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Det jeg synes er merkelig er når folk plusser som besatt når anonymbrukere kommer med stygge kommentarer rettet mot en bruker som har ingenting med tråden å gjøre. Når noen derimot kommer med saklige kommentarer som handler om tråden får de ikke en eneste pluss. Merkelige greier. Anonymous poster hash: 3961d...95b 1
Trompeten Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2015 Det jeg synes er merkelig er når folk plusser som besatt når anonymbrukere kommer med stygge kommentarer rettet mot en bruker som har ingenting med tråden å gjøre. Når noen derimot kommer med saklige kommentarer som handler om tråden får de ikke en eneste pluss. Merkelige greier. Anonymous poster hash: 3961d...95b Jeg gir en pil opp for den
Gjest Herr Heftig Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 Tips til folk i bildetrådene. AB kan ignoreres på lik linje med andre brukere.
Gjest Evans Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 Tips til folk i bildetrådene. AB kan ignoreres på lik linje med andre brukere. Men da du alle som skriver under AB, og ikke den ene du kanskje ikke vil snakke med.
frk91 Skrevet 26. oktober 2015 #10 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg kan forstå at noen velger å bruke AB hvis de skal skrive om sensitive emner, men jeg klarer ikke å forstå hvorfor mange er anonyme når de skal svare på enkle spørsmål. Diskuterer man hvilken hudkrem som er best å bruke hvis man har uren hud, hvorfor tør man ikke å skrive med sitt eget nick?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #11 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg kan forstå at noen velger å bruke AB hvis de skal skrive om sensitive emner, men jeg klarer ikke å forstå hvorfor mange er anonyme når de skal svare på enkle spørsmål. Diskuterer man hvilken hudkrem som er best å bruke hvis man har uren hud, hvorfor tør man ikke å skrive med sitt eget nick? For meg handler det om helheten, hvis noen vet at jeg bruker en spesiell hudkrem, har en spesiell favorittfilm, handler på en spesiell butikk i en spesiell by, liker en type mat veldig godt og for tiden leser en spesiell bok, så kan folk som kjenner meg kanskje forstå hvem jeg er. Det har jeg ikke lyst til, og da er det helt topp at dette forumet tilbyr denne muligheten. Anonymous poster hash: 74c6d...48f
Gjest Stringfellow1 Skrevet 26. oktober 2015 #12 Skrevet 26. oktober 2015 eller folk som blir med i forskjellige telle-tråder og slike ting. hva er egentlig poenget med å krysse av for Anonym Bruker der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå