Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg smilte , sa det var bra og tenkte .. Ja, ja .., kjedelig - men velger en annen neste gang..

Kjæresten min derimot tok sporenstreks opp telefonen da han så meg og ringte til frisør og fortalte at jeg ikke var fornøyd .. Selv om jeg sa han ikke skulle ... *flaut*

Anonymous poster hash: 0196a...5e8

Videoannonse
Annonse
Gjest hockeyfrue
Skrevet

Jeg tør aldri å si ifra om at jeg er misfornøyd, så jeg smiler og takker for den "fine" klippen og så går jeg hjem og gråter :P Bestiller også time hos en annen frisør for å rette opp i det den første frisøren gjorde. Burde absolutt bli flinkere til å si ifra!

Skrevet

Jeg var rasende når jeg fikk dusjet håret og så hva hun hadde gjort med håret mitt etter at stylingen hennes var skylt ut av vann. Hun brukte mer tid på å style enn klippe. Jeg forlot salongen med en flott frisyre, javisst, men med en dårlig mave-følelse. Jeg måtte vente og se om den siste var rett. 

Jeg sa spesifikt at jeg ikke styler håret, at jeg tørker det som en hund og at jeg ville ha frisyre deretter. Hun klipte midt i bølgene på håret mitt så det sto ut til alle kanter og jeg så helt fjollete ut i lang tid. 

Jeg fortalte frisøren ansikt til ansikt i salongen med håret stående til alle kanter hva jeg mente og jeg kontaktet sjefen for salongen og gav min usensurerte mening til henne også. 

Deretter skrev en jeg en knusende dom over både salong og frisør på Gule Sider, Yelp og Google. 

Anonymous poster hash: 4ec82...d23
  • Liker 14
Skrevet

Hvis frisøren ikke gjør det jeg ber om nekter jeg å betale.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tør aldri å si ifra. Flaut.

• Liker 1
Skrevet

Tror det er vanlig "fenomen" å ikke tørre å si ifra. Selv går jeg sjeldent til frisøren, og når jeg gjør det så går jeg ikke inn med store forhåpninger. Blir det feil eller fælt  så styler jeg det om eller trøst meg med at det gror ut. Ingen big deal egentlig, aldri fått et katastroferesultat uansett. 

Anonymous poster hash: 9d727...013
  • Liker 1
Skrevet

Jeg sier ifra, selv til lærlinger. Hvordan skal dem ellers lære?

Anonymous poster hash: 7b4e5...18b
  • Liker 3
Skrevet

Jeg var rasende når jeg fikk dusjet håret og så hva hun hadde gjort med håret mitt etter at stylingen hennes var skylt ut av vann. Hun brukte mer tid på å style enn klippe. Jeg forlot salongen med en flott frisyre, javisst, men med en dårlig mave-følelse. Jeg måtte vente og se om den siste var rett. 

Jeg sa spesifikt at jeg ikke styler håret, at jeg tørker det som en hund og at jeg ville ha frisyre deretter. Hun klipte midt i bølgene på håret mitt så det sto ut til alle kanter og jeg så helt fjollete ut i lang tid. 

Jeg fortalte frisøren ansikt til ansikt i salongen med håret stående til alle kanter hva jeg mente og jeg kontaktet sjefen for salongen og gav min usensurerte mening til henne også. 

Deretter skrev en jeg en knusende dom over både salong og frisør på Gule Sider, Yelp og Google. 

Hva sa de som jobber der?  :fnise:

Skrevet

Går hjem å griner over det. Faktisk så går jeg ikke til frisøren lengre . pga dårlige erfaringer. 

Anonymous poster hash: d1bc8...899
  • Liker 2
Skrevet

Jeg sier i fra. Nå gjør jeg aldri noe voldsomt med håret, så det er bare småtterier som eventuelt må fikses på. Nå skal jeg for eksempel ringe på mandag fordi jeg syntes håret mitt ble litt for tykt i tuppene.

Skrevet

Hva sa de som jobber der?  :fnise:

Hverken frisør eller salong-eier hadde annet å si enn at de skulle "rette det opp", som om jeg ville legge håret mitt i hendene på noen som to dager før hadde sovet seg, med øynene åpne, gjennom hva jeg trodde var en god samtale mellom meg og frisør om hva jeg ville. 

Jeg har hatt langt rett hår siden jeg var ganske ung da min mor traumatiserte meg ved å bolle-klippe meg helt frem til jeg var 12 år. Dette var første gang jeg skulle prøve frisyre siden bolle-frisyren.

Jeg tror det provoserte meg mest helt til å begynne med, at jeg måtte betale en slik sum for akkurat det motsatte av jeg hadde bestilt/avtalt. 

Jeg hadde selvfølgelig bestilt senior-stylist for å være sikker og det kostet deretter.

Jeg har fått frisør-skrekk og tar bare tuppene enda 5 år etter. Jeg ble faktisk deprimert av å se meg selv i speilet med bølge-tufser stående til alle kanter i minst ett halvt år. 

Jeg kommer til å bli en av de eldre damene med langt grått hekse-hår, for jeg tørker enda håret som ei bikkje, ser ingen ende på det, og kommer aldri til å gidde å prøve å sette det opp en gang til med den derre "smultringen" jeg fikk av søsteren min.  :wow:

• Liker 1
Skrevet

For meg er litt av greien at frisøren jeg går til må bli kjent med meg, mitt hår og hvordan jeg ordner det hjemme for å kunne gi meg en god klipp og god veiledning som passer meg - hvordan skal en frisør kunne gjøre dette om du ikke sier noe og bytter frisør? 

Dessuten - hvorfor betale for noe du ikke er fornøyd med? 

Jeg skjønner at samboeren kanskje gikk over en linje i fht hva du er komfortabel med, spesielt siden du selv hadde sagt at alt var OK - men jeg syns likevel du skal ta til deg litt av hans guts; si fra selv neste gang.

• Liker 2
Skrevet

Jeg sier at jeg er kjempefornøyd.. Er så redd for å såre noen, men kjenner at jeg kunne blitt litt tøffere. Men slipper dere å betale om dere gir beskjed?

• Liker 2
Skrevet

Jeg tørr ikke si i fra. Noe som er fryktelig dumt, skulle ønske jeg turte. 

Har faktisk hatt så dårlige opplevelser at jeg ikke har turt å gå til frisøren på to år. Orker ikke å bli missfornøyd, bruke 3-12 mnd på å gro ut håret igjen sånn at jeg på ny kan klippet det ordentlig, og bruke tusen kroner på å føle jeg ser forferdelig ut på håret. 

Min søster som ikke er frisør har klippet håret mitt finere enn frisører. Det er egentlig bare tragisk. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tør ikke å si ifra, har store problemer med å konfrontere noen. Skulle virkelig ønske jeg turte... 

Har flere ganger gått fra frisøren og vært sterkt misfornøyd. Nå har jeg prøvd mange fordi jeg ikke går tilbake til en som var elendig til å klippe. Synes det er et lavt nivå på mange frisører. Nå får jeg en venninne til å klippe meg, hun er ikke frisør, men  veldig flink og jeg er fornøyd! 

Anonymous poster hash: a35f5...61d
Skrevet

Etter sist frisør besøk satt jeg på en kafe og gråt... Betalte 3000 kr, men jeg sa ikke noe til frisøren.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sa jo ifra. I etterkant selvfølgelig siden hun stylet vekk den totale feil-klippen, men ingenting kom ut av det.

Man slipper ikke å betale, ei heller får man redusert pris. 

Det eneste som skjer er jo at man får tilbud om å sette seg gratis tilbake i stolen og få håret nok engang endret på av mennesker man mest sannsynlig har mistet tilliten til at kan gjøre jobben slik man har avtalt. Siden man også har klippet av det som man ønsket etter avtale når man sitter der så må man jo innstille seg på å endre ønske for hvordan man vil ha håret. For rettet opp får man ikke, man får endret. Klipt er klipt og borte. 

Om man er misfornøyd og vi tilbake og få rettet opp gratis så gjør man jo som meg, ringer når man har fått vurdert resultatet hjemme, og går tilbake og lar dem fikle enda mer. 

Vil man ikke ta konfrontasjonen ansikt til ansikt så skriv en omtale på ett av de medium jeg gjorde, særlig Gule Sider hvor de fleste søker etter frisør og leser omtale-feltet. 

Da får man ut hva man egentlig synes uten at man behøver å gå på kompromiss med egen evne til konfrontasjon og får gitt andre en mulighet til å vurdere om dette er en frisør de ønsker å bruke. 

• Liker 4
Skrevet

Kjæresten min derimot tok sporenstreks opp telefonen da han så meg og ringte til frisør og fortalte at jeg ikke var fornøyd .. Selv om jeg sa han ikke skulle ... *flaut*

Anonymous poster hash: 0196a...5e8

Hva sa de forresten når kjæresten din ringte?

Skrevet

Jeg sier fra på en høflig måte, og så går jeg hjem og venter på at håret skal vokse ut igjen :ler: . Første gangen jeg hadde vært hos henne som nå er min faste frisør, så ble det absolutt ikke slik jeg hadde håpet. På den tiden var hun lærling, så jeg prøvde å si fra på en så konstruktiv måte som mulig. Hun tok det pent, selv om det sikkert sved litt. Neste gang jeg kom hadde hun fått mer trening og jeg ble godt fornøyd. Selvsagt sa jeg fra om det også. Siden har jeg vært kjempefornøyd. 

Skrevet

Var hos ei som jeg er sikker på at ville bli fortest mulig ferdig og komme seg hjem. Jeg fikk en kort pannelugg, det hadde jeg sagt klart ifra om at jeg ikke ville ha. Har kværvill (satans faenskap) på ene siden så den panneluggen ble utrolig skeiv og stygg når håret tørket.. Ble veldig irritert men hun beklaget seg og sa det var ikke mye hun kunne gjøre.

Hun kunne latt meg klippe kort lugg på hu! Syns jeg fortjente hevn, siden jeg var nødt til å gå med hårspenner i de månedene det tok for det å gro langt nok ned, til at det ikke sto opp som ei antenne.. -.-

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...