Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest apriljente:
Skrevet

Jeg fikk vite i dag at det er ca 7% av kvinnene i Norge som har bakoverbøyd livmor. Jeg er en av dem. I dag gav gynekologen meg et tips om å ligge på magen etter samleie, da seden vil komme til bedre (tipset om å ligge med stumpen i været, gjelder altså ikke for oss)... Så herved et tips til dere andre :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal jeg jammen prøve ja...har ikke fått beskjed om noe sånt fra legen jeg da...har også bakovervendt livmor...Takk for tipset!! :)

Skrevet

Er det sant?Da vet jeg grunnen til at jeg ikke blir gravid

Gjest apriljente:
Skrevet

Oj, her var det mange av de 7%-ene :ler:

Da blir det spennende å følge med etterhvert. Gynekologen nevnte også at det kan hjelpe med en liten forhøyning under lårene mens man ligger på magen. Dette er spesielt for de som har problemer med å bli gravide, samt kanskje har påvist litt reduserte svømmere. Lykke til :-)

Skrevet

Det har jeg også fått høre en gang at jeg har! Greit å vite når tida kommer!:-)

Skrevet

Hmm.. jeg fikk vite at jeg hadde foroverbøyd sist jeg var på GU. Skal den egentlig gå rett opp? :) Og hvordan må jeg ligge mon tro ? ;)

Skrevet

Jeg har også bakoverbøyd livmor og har blitt gravid to ganger ved å Ligge på ryggen med pute under rumpa..

Skrevet
Hmm.. jeg fikk vite at jeg hadde foroverbøyd sist jeg var på GU. Skal den egentlig gå rett opp? :) Og hvordan må jeg ligge mon tro ? ;)

Foroverbøyd er som det "skal" være.

Det de aller fleste har :)

Skrevet

Takk for tipset, skal ta det til etterretning når tiden er inne. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har også hørt at det i tillegg er lurt å få en orgasme etter samleie. Det vil gi sammentrekninger i skjede, slik at sæden kjem letter dit den skal, var ett eller anna sånt iallefall....... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...