Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper AnonymBruker med ID som slutter med 657 bare troller. Først poster han en lenke som skal "dokumentere" påstandene. Når så en annen bruker siterer teksten 657 lenket til og uthever den delen som forklarer hvorfor han tar feil, så svarer 657 "Dette tror jeg ikke noe på."?

Ingen kan da være så dumme?

Anonymous poster hash: 2d7bd...aa1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, mye trollig her i tråden!

Fastlege tjener godt! Så vi stenger emnet der. Lønnen avhenger helt av hvor mange pasienter en fastlege har på listen sin og hvor godt rykte denne legen har.

En fastlege er ansatt av kommunen, og en fastlege vil tjene bedre enn en vanlig sykehus-korridor-lege som gjerne tjener rundt 500-700.000 i året. En fastlege tjener betydelig bedre, alt fra 1.100 til flere millioner kroner. 

Moderator, vennligst steng tråden. 

Anonymous poster hash: 9d783...665
Skrevet

Jeg håper AnonymBruker med ID som slutter med 657 bare troller. Først poster han en lenke som skal "dokumentere" påstandene. Når så en annen bruker siterer teksten 657 lenket til og uthever den delen som forklarer hvorfor han tar feil, så svarer 657 "Dette tror jeg ikke noe på."?

Ingen kan da være så dumme?

Anonymous poster hash: 2d7bd...aa1

:skratte:  :skratte:  :skratte:  :skratte:  :skratte:  :skratte:  :skratte:  :skratte:  :skratte:  :skratte:

Anonymous poster hash: ccbe3...657

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...