AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Er det en vanlig mening? Hvorfor? Jeg er ikke enig jeg da.Anonymous poster hash: 97c9e...5c6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Det er som alt annet det. Noen mener det og noen gjør det ikke. Anonymous poster hash: 7602a...84f 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Man har vel sett i undersøkelser at både menn og kvinner syns noe er mer morsomt når de tror det har blitt sagt av en mann Anonymous poster hash: 8ce84...ab7 2
Gjest Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Nok av morsomme kvinner. Men de fleste av dem ser ut til å være britiske. Ihvertfall etter min mening
Gjest Franke Ann Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Ja, ihvertfall når det kommer til profesjonelle humorister. Kan i skrivende stund ikke komme på én eneste profesjonell kvinnelig humorist jeg finner spesielt morsom. Men sånn på privaten finnes det kvinner som er morsomme, og som kan få meg til å le, noe som delvis kommer av at de er søte / ufrivillig morsomme.
Gjest gjestvest Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Både kvinner og menn kan være morsomme. Dette avhenger dog av sjarm. Ikke alle kan ha sjarm. Mangler en sjarm kan morsomhetene virke noe anstrengt, falsk.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Ja, ihvertfall når det kommer til profesjonelle humorister. Kan i skrivende stund ikke komme på én eneste profesjonell kvinnelig humorist jeg finner spesielt morsom. Men sånn på privaten finnes det kvinner som er morsomme, og som kan få meg til å le, noe som delvis kommer av at de er søte / ufrivillig morsomme. Er ingen av de frivillig morsomme? Anonymous poster hash: 98ead...4d9 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #8 Skrevet 24. oktober 2015 Nok av morsomme kvinner. Men de fleste av dem ser ut til å være britiske. Ihvertfall etter min mening Kjenner du ingen morsomme kvinner som er norske?Anonymous poster hash: 98ead...4d9
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #9 Skrevet 24. oktober 2015 Anonymous poster hash: 2fbdb...eac 3
Gjest Mythic Skrevet 24. oktober 2015 #10 Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Det finnes selvfølgelig morsomme, og mindre morsomme mennesker, av begge kjønn. Selv om de fleste profilerte stand up`ere og komikere er menn, betyr ikke det at alle menn er morsomme. Det blir jo også for dumt å påstå at det ikke finnes noen morsomme damer, det gjør det selvfølgelig. Endret 24. oktober 2015 av Mythic
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #11 Skrevet 24. oktober 2015 Totalt sett er det nok flere morsomme menn enn kvinner, men det finnes morsomme kvinner også. Jeg synes f.eks. at flere av dem på Sofa ofte sier noe morsomt. Anonymous poster hash: bca03...790
Gjest Franke Ann Skrevet 24. oktober 2015 #12 Skrevet 24. oktober 2015 Er ingen av de frivillig morsomme?Anonymous poster hash: 98ead...4d9 Det mest presise er kanskje å kalle dem "frivillig ufrivillig morsomme". Med det mener jeg at de ikke går inn for å være morsomme, men har en (ufrivillig) morsom personlighet som de frivillig deler av, og som de vet folk finner morsom og underholdende.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #13 Skrevet 24. oktober 2015 Det mest presise er kanskje å kalle dem "frivillig ufrivillig morsomme". Med det mener jeg at de ikke går inn for å være morsomme, men har en (ufrivillig) morsom personlighet som de frivillig deler av, og som de vet folk finner morsom og underholdende. Har du eksempler? Artig tema Anonymous poster hash: 98ead...4d9
Summer lady Skrevet 24. oktober 2015 #14 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg får ofte høre at jeg er morsom, også av menn. Nå har jeg en typisk sarkastisk og ironisk humor, ikke noe sånn ufrivillig søt morsom humor. Jeg tror kanskje at kvinnelige stand up komikere ofte har tema som mannfolk ikke synes er morsomt/kjenner seg igjen i som for eks: graviditet, mensen, fødsel , flink pike greier osv. Men det er endel mannlige komikere som heller ikke er så veldig morsomme da. De bare prøver veldig hardt.
Gjest Franke Ann Skrevet 24. oktober 2015 #15 Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Har du eksempler? Artig tema Anonymous poster hash: 98ead...4d9 Som f.eks. i går, da ex'en min tenkte litt høyt rundt det å ville bli mann. Nei, jeg vet ikke. Har bare et inntrykk av at menn og kvinner er morsomme på litt forskjellige måter, og at kvinners måte kanskje ikke gjøre seg like godt på en scene, eller på TV, eller i en annen setting hvor forventningen er at man skal være morsom på oppfordring. Kvinner er litt mer "spontan-morsomme" når de deler av seg selv, om du skjønner hva jeg mener, de har en "morsom personlighet". F.eks, finnes det en del morsomme kvinnelige serie-karakterer, og jeg tenker det går litt på det samme: Det handler ikke så mye om "punch lines" og komisk timing, men mer om at de har en morsom, litt smågal personlighet. F.eks. Anna Svensson fra "Solsidan". Hun er morsom på en sånn personlig smågal måte, mens Fredde (fra den samme serien) baserer seg mer på punch lines og slående logikk. Endret 24. oktober 2015 av obstanazi
Cathrine88 Skrevet 24. oktober 2015 #16 Skrevet 24. oktober 2015 Tull, det gjelder bare å finne riktig publikum. Tantebarna mine synes at jeg er hysterisk morsom, og hundene blir også overlykkelige og fulle av forventning når jeg kommer inn i rommet. 6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #17 Skrevet 24. oktober 2015 Som f.eks. i går, da ex'en min tenkte litt høyt rundt det å ville bli mann. Nei, jeg vet ikke. Har bare et inntrykk av at menn og kvinner er morsomme på litt forskjellige måter, og at kvinners måte kanskje ikke gjøre seg like godt på en scene, eller på TV, eller i en annen setting hvor forventningen er at man skal være morsom på oppfordring. Kvinner er litt mer "spontan-morsomme" når de deler av seg selv, om du skjønner hva jeg mener, de har en "morsom personlighet". F.eks, finnes det en del morsomme kvinnelige serie-karakterer, og jeg tenker det går litt på det samme: Det handler ikke så mye om "punch lines" og komisk timing, men mer om at de har en morsom, litt smågal personlighet. F.eks. Anna Svensson fra "Solsidan". Hun er morsom på en sånn personlig smågal måte, mens Fredde (fra den samme serien) baserer seg mer på punch lines og slående logikk. Jeg tror jeg skjønner Kredz for å være venn med ex'en!! Anonymous poster hash: 98ead...4d9
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #18 Skrevet 24. oktober 2015 Man har vel sett i undersøkelser at både menn og kvinner syns noe er mer morsomt når de tror det har blitt sagt av en mann Anonymous poster hash: 8ce84...ab7 Samme oneliner da? Sjukt! Anonymous poster hash: 97c9e...5c6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #19 Skrevet 24. oktober 2015 Tull, det gjelder bare å finne riktig publikum. Tantebarna mine synes at jeg er hysterisk morsom, og hundene blir også overlykkelige og fulle av forventning når jeg kommer inn i rommet. Men ler menn av deg? Anonymous poster hash: 97c9e...5c6
Okapi Skrevet 24. oktober 2015 #20 Skrevet 24. oktober 2015 Veldig mange kvinnelige komikere vitser stort sett om kvinnelighet, og når omtrent hele opplegget går på kjønnsidentidet ramler jeg av. Haha, se jeg er kvinne og vulgær og brautende, lzm. Menn som driver med det samme er tilsvarende umorsomme, men det er færre av dem som driver på sånn. Kristen Schaal og Kate Beaton er genuint morsomme kvinnelige humorister. Anne-Kath. og Sarah Silverman, nei takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå