AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Er så lei av at mine foreldre hele tiden skal mobbe meg, ved å komme med dumme og barnslige utsagn angående mitt utseende. Det er helt unødvendig, og synes det ikke er ålreit. Hvis de vil gi folk komplekser, så er jo dette rette måten å gå frem på. De tåler heller ikke bli konfrontert med sin oppførsel, da klikker de fullstendig i vinkel. Merkelig at de ikke kan stå for det de har gjort eller sagt, og ta en konflikt som et voksent menneske. Dette skjer ellers også, hvis det blir en diskusjon om noe annet. De går helt i fistel. Selv om jeg kommer med et velbegrunnet og saklig argument, blir jeg møtt av en hysterisk og fullstendig kokos-oppførsel fra dem. De går i vranglås, og snakker bare piss. Og de skal alltid ha rett, selv om det er helt åpenbart at de har gått på snørra. Alt er liksom min feil, hele tiden. Jeg skal nærmest holde kjeft og høre på denne dritten hver gang det er noe. Hvis jeg tar igjen eller konfronterer, blir det som sagt til et lite helvete. De drar frem mange såkalte kort i ulike diskusjoner, som enten er helt irrelevant, eller som bare dras frem for å gjøre situasjonen opphetet, og ubehagelig for meg. Noen som har opplevd slik oppførsel fra foreldre? Anonymous poster hash: 8b81e...0cd
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Vanskelig å si noe konkret om situasjonen, da jeg bare har hørt din versjon. Ut i fra måten du formulerer deg på og de svært gode setningsoppbyggingene dine, er du enten voksen, eller svært god til å skrive og formulere deg. Hvor gammel er du? Vil tro at du veldig snart kan flytte for deg selv?Anonymous poster hash: 3fc99...947
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå