Gå til innhold

Kan du anbefale en fuktighetskrem for ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale en god fuktighetskrem for ansiktet? Gjerne noe mot rynker også :) Trenger ikke koste skjorta heller 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne har jeg nylig gått til innkjøp av https://www.apotek1.no/produkter/vichy-aqualia-thermal-dynamic-hydration-light-50ml-878402p

Foreløpig veldig fornøyd, virker drøy, gir nok fuktighet, tørker godt inn og funker bra under sminken. Har tidligere brukt veldig mye dyre fuktighetskremer (500-900 kr), så tenke jeg skulle prøve ut en litt rimeligere en nå. Tror ikke denne har noe oppstrammingseffekt i forhold til rynker da. 

Skrevet

Jeg liker veldig godt produktene i cliniderm sin nye linje!

Gjest Gemini7
Skrevet (endret)

Ole Henriksen Truth revealed, super creme. Fantastisk myk, masse fukt

Endret av Gemini7
Skrevet

Jeg er veldig glad i cosmica sine dag og nattkremer. Dagkremen er lett og trekker fort inn. Nattkremen er litt tykkere, og det gjør jo ingenting når det likevel er kveldstid. Har også en ekstra krem som er for ekstra tørr hud (også fra cosmica) som jeg smører over den andre kremen om jeg har partier hvor jeg er veldig tørr! Som feks i panna på denne tiden av året.

Hvis jeg ikke tar feil så er det 30% på alle

Cosmica produkter på apotek1 nå også:)

Skrevet

Fuktkur fra apoteket. Fuktig hud er mindre rynkete. Serum under øyekrem feks. Nattkrem er viktigere en dagkrem. Mine tips iallefall😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...