AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Del Skrevet 24. oktober 2015 Admin må bare slette denne tråden dersom det ikke er lov å diskutere enkeltprodukter på denne måten Er det noen som har prøvd C9 fra forever living? Har et par bekjente som skryter den opp i skyene, men merker at jeg er litt skeptisk pga prisen. Ser lissom ikke for meg hvordan man kan bli "mett" av en shake? Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 735bf...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 24. oktober 2015 #2 Del Skrevet 24. oktober 2015 Shaken er vel ikke noe mer spesiell enn alle andre shake dietter. Du finner myr billigere versjoner hvis du absolutt må ha shake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Del Skrevet 24. oktober 2015 Prøvde det nettopp, gikk ned et par kg og mistet noen cm. Men det beste "resultatet" var gjerne at eg fikk en kickstart til å fortsette, jeg følte meg utrolig bra! Og null søtsug. Fortsatte etterpå med lifesum og tilpasset kaloriinntak, men gikk opp alle kiloene igjen, så for min del kunne jeg ha spart meg de kronene og funnet inspirasjon til å spise sunnere (og mindre) et annet sted. Anonymous poster hash: 26651...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Del Skrevet 24. oktober 2015 Takk for svar Er redd for at dette bare er en quick fix og ingen varig løsning. Ser den blir skrytt opp i skyene, men greit å høre erfaringer fra andre enn de som forhandler og deres beste venner Den koster jo en god del lissom.... Anonymous poster hash: 735bf...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prettyreckless Skrevet 25. oktober 2015 #5 Del Skrevet 25. oktober 2015 Er på dag 3 nå av C9.. Betalte 1200,- for den. Synes det er en ganske grei kur, du må ha viljestyrke hvis du skal gå på denne kuren da Funker bra som en kickstart, men det er lurt og ha en plan på hvordan man skal spise etterpå, sånn at kuren ikke er bortkastet. Har gått ned 1kg når jeg veide meg tidlig på morgenen på dag 3. Jeg er ikke overvektig da, men er ute etter mer definisjon på kroppen. Var 58, veier 57 nå og er 160 cm, så 1kg på 3 dager er bra for å være meg. Har tenkt på og kanskje kjøre en kur til rett etterpå fordi jeg er veldig utålmodig og vil ned på 53 - 54, der jeg føler meg best Jeg kan oppdatere deg om slutt resultatet hvis du vil? Hvor mye tenkte du på og gå ned forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Del Skrevet 25. oktober 2015 Er på dag 3 nå av C9.. Betalte 1200,- for den. Synes det er en ganske grei kur, du må ha viljestyrke hvis du skal gå på denne kuren da Funker bra som en kickstart, men det er lurt og ha en plan på hvordan man skal spise etterpå, sånn at kuren ikke er bortkastet. Har gått ned 1kg når jeg veide meg tidlig på morgenen på dag 3. Jeg er ikke overvektig da, men er ute etter mer definisjon på kroppen. Var 58, veier 57 nå og er 160 cm, så 1kg på 3 dager er bra for å være meg. Har tenkt på og kanskje kjøre en kur til rett etterpå fordi jeg er veldig utålmodig og vil ned på 53 - 54, der jeg føler meg best Jeg kan oppdatere deg om slutt resultatet hvis du vil? Hvor mye tenkte du på og gå ned forresten? Ja jeg vil veldig gjerne ha oppdattering dersom du vil fortelle hvordan det går :D Jeg vil helst ned 10kg tilsammen, kan jeg få en startshjelp av denne kuren så motivasjonen havner på riktig sted så er jeg fornøyd Har lagt på meg 10kg etter en operasjon hvor jeg ble stillesittende i mange mnd så vet at det er mulig for meg, jeg må bare dyttes litt i riktig retning Anonymous poster hash: 735bf...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #7 Del Skrevet 29. oktober 2015 TS her:Da tok jeg å startet kuren jeg også :D Sulten som fy allerede Syntes den juicen smaker høgg! Kan den blandes ut med noe?Og hvor "farlig" er det å knaske f.eks et knekkebrød med en skive ost til frokost? Jeg virker VELDIG dårlig uten frokost. Trenger ikke så mye, bare sånn at magen har litt å jobbe med. Anonymkode: 389f8...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå