Nora-00 Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Krise... Trykket på noen av mine 2XU-tights har begynt å sprekke opp og flasse etter bare noen få gangers bruk og vask. Det er jo litt kjedelig på så dyre tights! Hva kommer det av? Og hva kan jeg gjøre for å unngå det? Er det forskjell på typene? Trykket/merkene er jo det som gjør de tightsene spesielle, så det er jo ikke noe kult når de blir ødelagt!
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Anonymous poster hash: bd128...401 4
Silent Boss Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Hvis du har vasket den etter vaskeanvisningen, kan du gå tilbake dit du kjøpte den å klage. 2
Nora-00 Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2015 Hvis du har vasket den etter vaskeanvisningen, kan du gå tilbake dit du kjøpte den å klage. Mamma som vasker... Så det vet jeg ikke! Er det noe spesiell måte den skal vaskes?
Silent Boss Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Mamma som vasker... Så det vet jeg ikke! Er det noe spesiell måte den skal vaskes? Må ikke vaskes på mer enn 30° C og det bør vaskes på vrangen. Funksjonelle materialer bør ikke vaskes med tøymykner da det svekker elastisitet og evne til å transportere fuktighet. For høy temperatur, sentrifugering eller tørketrommel kan ødelegge detaljer på plagget. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Klær blir jo slitt etter litt bruk.. De kan jo fortsatt trenes med selv uten en X på låret, tror ingen legger merke til hva man trener i. Anonymous poster hash: bd128...401 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Det kan også komme av at du har for liten størrelse, stroffet blir altfor strekt derfor går limet på mønsteret opp. Anonymous poster hash: bd128...401
Gjest lipgloss Skrevet 24. oktober 2015 #8 Skrevet 24. oktober 2015 som silent boss sier,ikke vask den på mer en 30 grader og så må du vrenge den på vrangen før du hiver den i maskinen,jeg har vasket min veldig mange ganger og den er like fin
Nora-00 Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2015 Det kan også komme av at du har for liten størrelse, stroffet blir altfor strekt derfor går limet på mønsteret opp. Anonymous poster hash: bd128...401 I følge størrelseguide ligger jeg akkurat øverst i L og nederst i XL, og jeg har da valgt L, for at den ikke skal bli slaskete! Må kanskje gå opp til XL på den neste da?!
Nora-00 Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter #10 Skrevet 24. oktober 2015 Klær blir jo slitt etter litt bruk.. De kan jo fortsatt trenes med selv uten en X på låret, tror ingen legger merke til hva man trener i. Anonymous poster hash: bd128...401 Bruker de til hverdags, på skolen og sånn, fordi de er sykt gode å ha på, og kule! Da vil jeg jo at de skal se bra ut!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #11 Skrevet 25. oktober 2015 1. Treningstights er IKKE bukse, og IKKE kult å bruke utenom trening. Nei, nei og atter nei. Skaff deg ordentlige klær. Du ville vel ikke gått rundt i bare kort genser og strømpebukse vel? Like teit ser det ut for oss andre. Lover deg!!! 2. Ser MANGE med den tigthsen og det problemet, aldri noen andre, så regner med det er crappy kvalitet...kjøp noe annet neste gang! Det ser ikke bra ut, nei.Anonymous poster hash: 8d56e...df9 7
Nora-00 Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter #12 Skrevet 25. oktober 2015 1. Treningstights er IKKE bukse, og IKKE kult å bruke utenom trening. Nei, nei og atter nei. Skaff deg ordentlige klær. Du ville vel ikke gått rundt i bare kort genser og strømpebukse vel? Like teit ser det ut for oss andre. Lover deg!!! 2. Ser MANGE med den tigthsen og det problemet, aldri noen andre, så regner med det er crappy kvalitet...kjøp noe annet neste gang! Det ser ikke bra ut, nei.Anonymous poster hash: 8d56e...df9 Jeg går vell i hva slags tights jeg vil! Er veldig vanlig å gå i 2XU-tights på skolen og sånn! Jeg liker det! Om du ikke liker det er ikke mitt problem! 1
Gjest BabyBlue Skrevet 25. oktober 2015 #13 Skrevet 25. oktober 2015 Har hatt et par lenge, trykket ser fremdeles nytt ut. Det kan også være at du har en størrelse mindre enn du skal ha, da blir stoffet og logoen strukket. Treningstøy må også vaskes riktig for å bevare fiberne i stoffet, og de skal ikke hives i tørketrommelen. Og helt ærlig... slutt å bruk det som en bukse. Ikke bare er de designet for trening, de har også en tendens til å bli gjennomsiktige, spesielt om de er godt brukt. Så bare en warning - når du bøyer deg ned på skolen eller lignende risikerer du å flashe hele klassen og vise de hvilken truse du bruker. Det er vel denne generasjonens bjørn borg bukse? Hva er det med det å ta et plagg og bruke det til noe det absolutt ikke skal brukes til?
halo Skrevet 25. oktober 2015 #14 Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Tipper de enten har blitt vasket på for høy temp, eller at det er en feil på de. De skal tåle maaange vask uten at logoen blir preget av det. Tror helt sikkert ikke det er noe med at de er for små, 2xU anbefaler selv at man går ned en str dersom man ligger på vippen. Gjør det selv, og har aldri hatt problemer med at logoen blir ødelagt. Uansett, det skader ikke å ta de tilbake til butikken og forsøke på en reklamasjon Og, selvsagt kan du bruke de når du vil - de er ditt privilegie Endret 25. oktober 2015 av halo
Nora-00 Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter #15 Skrevet 25. oktober 2015 Tipper de enten har blitt vasket på for høy temp, eller at det er en feil på de. De skal tåle maaange vask uten at logoen blir preget av det. Tror helt sikkert ikke det er noe med at de er for små, 2xU anbefaler selv at man går ned en str dersom man ligger på vippen. Gjør det selv, og har aldri hatt problemer med at logoen blir ødelagt. Uansett, det skader ikke å ta de tilbake til butikken og forsøke på en reklamasjon Og, selvsagt kan du bruke de når du vil - de er ditt privilegie Takk! Det står jo ikke noe om at di absolutt ikke må brukes utenfor trening! Og tights er jo et vanlig plagg, og mange som bruker 2XU som vanlig tights/bukse! 2XU er jo et merke som er in, og det er jo ikke så uvanlig å ville kle seg i klær som er in! Jeg trener aldri, men liker å kle meg i klær som er in, også synes jeg thigtsene fra 2XU er gode og gå i, og strammer opp litt! 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #16 Skrevet 25. oktober 2015 Takk! Det står jo ikke noe om at di absolutt ikke må brukes utenfor trening! Og tights er jo et vanlig plagg, og mange som bruker 2XU som vanlig tights/bukse! 2XU er jo et merke som er in, og det er jo ikke så uvanlig å ville kle seg i klær som er in! Jeg trener aldri, men liker å kle meg i klær som er in, også synes jeg thigtsene fra 2XU er gode og gå i, og strammer opp litt! Hvorfor bruker du over tusen kroner på en kompresjonstights når du IKKE trener? Anonymous poster hash: bd128...401 5
Nora-00 Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter #17 Skrevet 25. oktober 2015 Hvorfor bruker du over tusen kroner på en kompresjonstights når du IKKE trener? Anonymous poster hash: bd128...401 Fordi jeg syns de er fine, gode å ha på, de strammer opp rompe og lår også er de jo populære! Dessuten er det ikke alltid de koster 1000kr da! De er ofte på tilbud!
Salka Skrevet 25. oktober 2015 #18 Skrevet 25. oktober 2015 At du bruker treningstights som bukse er greit nok selv om jeg personlig ikke syns det er særlig fint. Men håper virkelig du går med noe langt over, ellers ser det jo helt grusomt ut.
ClosedParadise Skrevet 25. oktober 2015 #19 Skrevet 25. oktober 2015 30 grader, på vranga. Er vel ikke krise om Xen forsvinner uansett?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #20 Skrevet 25. oktober 2015 Kompressjonstightsene er gode å ha selv om man ikke trener i dem, de hindrer opphovning under aktivitet og gir god blodgjennomstrømning! Ikke kun til å ha under trening altså Anonymous poster hash: f0464...84e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå