AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Hei. finnes det noen gode cder/dvder evt bøker med yoga og mindfulness for nybegynnere? Tenker en med yoga og en med mindfulness Anonymous poster hash: 76bbe...d7e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 stillesinn.noAnonymous poster hash: 2a89e...751
Thylacine Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg så et par apper som hadde Yoga og mindfulness som tema, kanskje verdt en titt? Bibioteket har også et utvalg bøker, finner du en du liker kan du sikkert se etter den i bokhandler eller på nett til privat eie Vet det finnes cder for mindfulness, synd jeg ikke husker tittel osv for det kan jeg tenke meg er mer effektivt enn å lese seg frem. Kanskje bare synsing fra min side, men det skal jeg notere for meg selv, kanskje noe for meg også
Gjest morhjertegod Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Appen Ankeret. evt pusteankeret.
Pinkee Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Yoga; doyogawithme.com genial side med alt man kan ønske seg av yoga, gratis.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Du finner mye bra på youtube. Ellers bruker jeg en app som heter "yoga studio", den er knall. Anonymous poster hash: 620c2...56b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå