AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 https://www.zalando.no/edc-by-esprit-kape-frakk-light-beige-ed121p006-b11.html Synes selv at den i beige er veldig fin åpen og lysner opp stilen med tanke på at jeg nærmest kun går i mørke underdeler. Jakken i grå er også veldig fin, men føler at det vi legge et noe mørkere preg over antrekket. Hvilken ville dere valgt? Den er såpass dyr så vil gjøre et godt kjøp. Forresten tror dere at den vil virke veldig lang for en som er 165 cm? Anonymous poster hash: e4807...23e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 den er helt okey men hvorfor velger du ikke heller en trenchcoat i samme farge og lengde? likte ikke glidelåsen eller snittet. Anonymous poster hash: 6830b...e7e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 den er helt okey men hvorfor velger du ikke heller en trenchcoat i samme farge og lengde? likte ikke glidelåsen eller snittet. Anonymous poster hash: 6830b...e7e Kan du linke til noen fine trenchcoats? Anonymous poster hash: e4807...23e
Gjest Bergtekjen Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Eg synes ikkje den var fin, verken i snitt eller farge, men så foretrekker eg meir innsvinga kåper i mørke eller sterke fargar. Hvis du synes den er fin, burde du kaupe den, men eg forstår at du vil ha få råd Det med høgda di kan eg dessverre ikkje kommentere, då eg sjølv har ingen erfaringar rundt å vere den høgda.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Eg synes ikkje den var fin, verken i snitt eller farge, men så foretrekker eg meir innsvinga kåper i mørke eller sterke fargar. Hvis du synes den er fin, burde du kaupe den, men eg forstår at du vil ha få råd Det med høgda di kan eg dessverre ikkje kommentere, då eg sjølv har ingen erfaringar rundt å vere den høgda. Har lett etter noen knæsj røde eller kongeblå kåper, men finner ikke noen (foruten Valentino, men altfor dyrt) Anonymous poster hash: e4807...23e
Gjest Bergtekjen Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Har lett etter noen knæsj røde eller kongeblå kåper, men finner ikke noen (foruten Valentino, men altfor dyrt) Anonymous poster hash: e4807...23e Å, ja, det er nydeleg! Eg vil anbefale å sjå litt rundt i bruktbutikkar. Billig og du kan finne mykje fint. Hvis du bur i Oslo, er det ein del rundt omkring. Du må nok ha litt god tid for å kunne finne noko du likar. Her synes eg det var ein del fint i sterke blå og raude fargar og dei fleste var ikkje altfor dyre. Endret 24. oktober 2015 av Karou
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har en tilsvarende jakke, og fått masse komplimenter på den. Spesielt fra menn faktisk Min er fra Ichi. Så ja, jeg synes den er fin jeg. Men husk at alle har forskjellig smak så velg noe DU liker, ikke "alle andre" for ingenting blir likt av alle. Anonymous poster hash: e6952...24c
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #8 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har en tilsvarende jakke, og fått masse komplimenter på den. Spesielt fra menn faktisk Min er fra Ichi. Så ja, jeg synes den er fin jeg. Men husk at alle har forskjellig smak så velg noe DU liker, ikke "alle andre" for ingenting blir likt av alle.Anonymous poster hash: e6952...24c Hat sett på den i rundt 2 måneder og synes at det er en fin byjakke Er likevel litt bekymret for lengden på jakken med tanke på høyden min. Anonymous poster hash: e4807...23e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #9 Skrevet 24. oktober 2015 https://www.zalando.no/edc-by-esprit-kape-frakk-light-beige-ed121p006-b11.html Synes selv at den i beige er veldig fin åpen og lysner opp stilen med tanke på at jeg nærmest kun går i mørke underdeler. Jakken i grå er også veldig fin, men føler at det vi legge et noe mørkere preg over antrekket.Hvilken ville dere valgt? Den er såpass dyr så vil gjøre et godt kjøp. Forresten tror dere at den vil virke veldig lang for en som er 165 cm? Anonymous poster hash: e4807...23e Kjære deg det er en jakke/kåpe til under 1000,- kroner og ingen dyr sak.Anonymous poster hash: 630ba...7f2 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #10 Skrevet 24. oktober 2015 Kjære deg det er en jakke/kåpe til under 1000,- kroner og ingen dyr sak.Anonymous poster hash: 630ba...7f2 Det er ikke alle som har 1000 kr å bruke på et bomkjøp, så det er fullt forståelig at TS ønsker å ha tenkt seg godt om! TS, jeg tenker at et sånn snitt kanskje kan bli litt "posete" og formløst om man ikke er så høy? Jeg har prøvd en lignende kåpe selv, fordi jeg syns de er fine, men jeg kler bedre trench eller noe annet med litt innsvinget liv. Men om du har kroppsfasong til denne kåpen ville jeg kjøpt den! Jeg syns den grå er penest, og tenker at den kanskje vil holde seg fin lengst, men det er jo en smakssak ☺Anonymous poster hash: e690f...cdd
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #11 Skrevet 24. oktober 2015 kjøp den og prøv den. Anonymous poster hash: 20eaa...a34
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #12 Skrevet 24. oktober 2015 Kjære deg det er en jakke/kåpe til under 1000,- kroner og ingen dyr sak.Anonymous poster hash: 630ba...7f2 Som student så er det ganske dyrt. Sikkert ikke så veldig dyrt når jeg er ferdig med studiene og er i fast jobb, men vil jo gjerne ha den kåpen nå. Anonymous poster hash: e4807...23e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #13 Skrevet 24. oktober 2015 Det er ikke alle som har 1000 kr å bruke på et bomkjøp, så det er fullt forståelig at TS ønsker å ha tenkt seg godt om! TS, jeg tenker at et sånn snitt kanskje kan bli litt "posete" og formløst om man ikke er så høy? Jeg har prøvd en lignende kåpe selv, fordi jeg syns de er fine, men jeg kler bedre trench eller noe annet med litt innsvinget liv. Men om du har kroppsfasong til denne kåpen ville jeg kjøpt den! Jeg syns den grå er penest, og tenker at den kanskje vil holde seg fin lengst, men det er jo en smakssak ☺Anonymous poster hash: e690f...cdd Har ganske slanke bein så kler å ha litt "form" øverst. Har aldri eid en trenchcoat, men synes at materialet virker litt tynt til vinterstid? Mulig jeg tar feil selvsagt. Anonymous poster hash: e4807...23e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #14 Skrevet 24. oktober 2015 Har ganske slanke bein så kler å ha litt "form" øverst. Har aldri eid en trenchcoat, men synes at materialet virker litt tynt til vinterstid? Mulig jeg tar feil selvsagt.Anonymous poster hash: e4807...23e Vel, det finnes forede trench også, og man kan få trench i ullblandinger f.eks. Det er nok ikke det jeg ville brukt på de aller kaldeste dagene, men det er egentlig ikke kåpen du ser på heller? Tror slike er greie ned mot noen minus, men ikke når det går mot tosifret☺ Men så kommer det jo an på budsjettet ditt, og denne er jo super til prisen mener jeg. Lite fine kåper å få tak i uten å bla opp minst ett par store lapper er min erfaring, så denne er jo et unntak☺ Har du slanke bein og en kroppsfasong som du beskriver kan du absolutt se smashing ut i en slik kåpe!Anonymous poster hash: e690f...cdd
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #15 Skrevet 24. oktober 2015 Vel, det finnes forede trench også, og man kan få trench i ullblandinger f.eks. Det er nok ikke det jeg ville brukt på de aller kaldeste dagene, men det er egentlig ikke kåpen du ser på heller? Tror slike er greie ned mot noen minus, men ikke når det går mot tosifret☺ Men så kommer det jo an på budsjettet ditt, og denne er jo super til prisen mener jeg. Lite fine kåper å få tak i uten å bla opp minst ett par store lapper er min erfaring, så denne er jo et unntak☺ Har du slanke bein og en kroppsfasong som du beskriver kan du absolutt se smashing ut i en slik kåpe!Anonymous poster hash: e690f...cdd Hehe ja, skal nok investere i en Valentino kåpe eller to dersom jeg får råd 20-30 år fra nå av. Vet at slike jakker ser fine ut på meg, men er litt bekymret over lengden. Modellen på bildet er vel 1.80 (?) mens jeg er 1.65. Anonymous poster hash: e4807...23e
Cathrine88 Skrevet 24. oktober 2015 #16 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg synes egentlig at man bør være relativt flatbrystet for å kle den kåpeformen fordi den er så posete at den bør sitte lengst mulig inn mot kroppen. Jeg er like høy som deg og har lange tynne bein, men jeg ville sett ut som mummitrollet i den kåpen der.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #17 Skrevet 24. oktober 2015 Har ganske slanke bein så kler å ha litt "form" øverst. Har aldri eid en trenchcoat, men synes at materialet virker litt tynt til vinterstid? Mulig jeg tar feil selvsagt. Anonymous poster hash: e4807...23e jeg tenkte mer på formen. kan man kalle det en trench-kåpe? Anonymous poster hash: 6830b...e7e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #18 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg synes egentlig at man bør være relativt flatbrystet for å kle den kåpeformen fordi den er så posete at den bør sitte lengst mulig inn mot kroppen. Jeg er like høy som deg og har lange tynne bein, men jeg ville sett ut som mummitrollet i den kåpen der. Huff Kunne virkelig trengt en ny vinter/høst kåpe med tanke på at alle jakkene mine er sorte. Vet du om noen nettbutikker? Anonymous poster hash: e4807...23e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #19 Skrevet 24. oktober 2015 jeg tenkte mer på formen. kan man kalle det en trench-kåpe? Anonymous poster hash: 6830b...e7e Det vet jeg ikke helt Anonymous poster hash: e4807...23e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #20 Skrevet 24. oktober 2015 Zalando har jo gratisk frakt og retur, så hvorfor ikke bare kjøpe den og prøve den? Anonymous poster hash: 4ee48...cd5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå