Gå til innhold

Ryggen lider hver 3 mnd under mensen!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har merket at hver 3 mnd ca, så får jeg skikkelig smerter i ryggen under menstrausjonen.

Og det er ikke bare sånn "vondt i magen/vondt i korsryggen-vondt" men det er så mye smerter at jeg ikke kan stå eller sitte eller ligge på tre dager. Det er så vondt at jeg gråter og må ta paralgin forte.

Jeg har vært hos en kiropraktor de to-tre siste gangene jeg har hatt så vondt, og fått "akutt-behandling". Jeg har faktisk vært veldig låst, men etter en behandling, så låser det seg med en gang igjen.

Han sa at det er hormonelt. Faktisk ingenting jeg kan gjøre med det.

Smertene ligger rett over der hvor bekkenet deler seg. Og det bare "durer" og "murrer" i musklene..

Det merkelige er jo at jeg får det ca hver 3-4 måned. De andre månedene så føler jeg meg helt fin, og har nesten ikke vondt.

Jeg går ikke på p-piller.

Noen som kjenner seg igjen?

Jeg har vært i sengen helt siden fredag etter jobb til nå. å er jeg fin igjen, etter tre dager med ren tortur!

Gruer meg til neste gang! :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det sånn stort sett hver måned. Noen ganger var det verre, noen ganger bedre, men det gjorde alltid vondt i større eller mindre grad. Som oftest større. Nå går jeg på p-piller og merker ingen ting. Bare et lite forslag ut i luften... :wink: Ingen fortjener å ha det sånn.

Jeg har prøvd både skolemedisin og naturmedisin, uten at noe hjalp. P-piller ser ut til å være det eneste som har noen effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke låsninger i ryggen, men sterke magesmerter ca. hver tredje mens. De andre gangene går det helt greit... Snodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har du sjekket rygg evt livmor for "prolaps".Det kan sette seg "prolaps" foran og som trykker på nerver.Også om du har myomer/muskelknuter/cyster, så kan det være en årsak.Men ikke alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...