Gå til innhold

Å gi seg selv lov til å gi faen. En gang i blant.. Hva er DIN mening? (alkohol)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker så og si aldri lenger. Men nå har jeg ferie og er i hjembyen hos familien. Tok oss bare et glass før vi skulle legge oss. Jeg ble oppe litt lenger, og fortsatte drikkingen for meg selv. Jeg ville bare nyte fullt ut å være helt alene, og drakk meg brisen. Bare føle friheten og rusen helt for meg selv. Likevel satt jeg med en litt ekkel følelse. Følte liksom at det jeg gjorde var "forbudt ". Fordi jeg drakk meg brisen/full alene. Kommuniserte ikke med noen. Fler som gjør /har gjort det?

Anonymous poster hash: 049aa...623

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drikker så og si aldri lenger. Men nå har jeg ferie og er i hjembyen hos familien. Tok oss bare et glass før vi skulle legge oss. Jeg ble oppe litt lenger, og fortsatte drikkingen for meg selv. Jeg ville bare nyte fullt ut å være helt alene, og drakk meg brisen. Bare føle friheten og rusen helt for meg selv. Likevel satt jeg med en litt ekkel følelse. Følte liksom at det jeg gjorde var "forbudt ". Fordi jeg drakk meg brisen/full alene. Kommuniserte ikke med noen. Fler som gjør /har gjort det?

Ja, ofte-det er kjempe digg :) Kvinne 34

Anonymous poster hash: edf9e...83f

Skrevet

Betyr dette at du tidligere har misbrukt alkohol?

Anonymous poster hash: 3bd59...4a3

Skrevet

Ser ikke problemet i det hele tatt. Selvsagt, drikker man seg full alene ofte for å komme bort fra problemer, så er det noe annet. Men om man av og til blir brisen og full alene, så er det bare kult. Gjør det selv, for å ta den helt ut og nyte musikk helt alene. 

Anonymous poster hash: 7ac1c...f01
Skrevet

Ja, noen ganger 😊

Anonymous poster hash: d9bb5...543

Skrevet

Det er all verdens forskjell på å gjøre dette en gang i året, og en gang i uken. Om det ikke blir for ofte kan det være skikkelig kos :)

Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)

Ingenting galt med å ruse seg i ny og ne, så lenge en vet å oppføre seg.

Endret av obstanazi
Skrevet

det der er vel ikke det verste du kan gjøre? hvis du så og si aldri drikker så ville jeg unnet meg selv en sånn fest. du sier jo selv at det nesten aldri skjer.

Skrevet

Det er all verdens forskjell på å gjøre dette en gang i året, og en gang i uken. Om det ikke blir for ofte kan det være skikkelig kos :)

Hva er den store forskjellen?

Anonymous poster hash: 6e73a...070

Skrevet

Folk er utrolig redde for å innrømme at de ruser seg alene.

Selv er jeg introvert, foretrekker mitt eget selskap og følgelig drikker jeg ofte alene.

Anonymous poster hash: 32fb3...716
Skrevet

Hva er den store forskjellen?

Forskjellen er at om det gjøres ofte nok kan det utvikle seg til å bli en avhengighet. Og det kan vi vel være enige om at ingen har godt av. Akkurat hvor den grensen går vet ikke jeg, men du skjønner sikkert hva jeg mener.

Skrevet

Forskjellen er at om det gjøres ofte nok kan det utvikle seg til å bli en avhengighet. Og det kan vi vel være enige om at ingen har godt av. Akkurat hvor den grensen går vet ikke jeg, men du skjønner sikkert hva jeg mener.

Du skrev all verdens forskjell på å gjøre det en gang i året og en gang i uken? Mange drikker hver helg hele året i årevis uten at dette fører til noen avhengighet.

Så all verdens forskjell kan det neppe gjøre. Kanskje du skulle ordlegge deg litt bedre?

Skrevet

Du skrev all verdens forskjell på å gjøre det en gang i året og en gang i uken? Mange drikker hver helg hele året i årevis uten at dette fører til noen avhengighet.

Så all verdens forskjell kan det neppe gjøre. Kanskje du skulle ordlegge deg litt bedre?

Jeg mener at hvis man drikker alene hver helg er det større sjanse for å bli avhengig enn hvis man drikker alene en gang i året. At du er uenig er helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...