AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Dette høres kanskje teit ut.. Men jeg kler ikke vesker! Uansett hvilken veske jeg bruker ser jeg enten ut som ei kjerring eller som en fjortenåring. Finnes det noen typer vesker som passer godt til folk rundt 30? Jeg vil beskrive stilen min som avslappet uten å være slask. Jeg ønsker gjerne beskrivelse av type vesker og ikke nødvendigvis konkrete modeller, men illustrer gjerne med bilde. Anonymous poster hash: bba52...616
King in the North Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Hvorfor er du så besatt av å skaffe deg en veske når du ikke kler det? Jeg antar at jeg begir meg ut på dypt vann nå..
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Hvorfor er du så besatt av å skaffe deg en veske når du ikke kler det? Jeg antar at jeg begir meg ut på dypt vann nå.. Kanskje hun trenger en veske? Anonymous poster hash: c9304...223 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har ikke nok armer til å bære mobiltelefon, lommebok, almanakk, håndkrem, nøkler og vannflaske på en gang. Anonymous poster hash: bba52...616 6
Gjest Franke Ann Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Jeg har ikke nok armer til å bære mobiltelefon, lommebok, almanakk, håndkrem, nøkler og vannflaske på en gang. Anonymous poster hash: bba52...616 Rumpetaske? Eller enda bedre: Pilko Pump-Pants Endret 24. oktober 2015 av obstanazi
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Hva med noe liknende som den her: http://www.miinto.no/p-539617-veske-flekkefjord-i-100-laerAnonymous poster hash: 1fd0e...72e 2
muffinshaker Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Enig med siste AB. Noe avslappet i lær kanskje? Gjerne uten for mye detaljer. Om du er veldig bevisst på at du ikke kler å bruke veske, kan det hende du oppfører deg rart og håndterer den merkelig på en måte, og da kan det jo være fint med noe diskret Hehe, jeg ser at jeg virker veldig frekk, men det er ikke sånn ment altså. Jeg føler selv at jeg ikke kler solbriller, og jeg tror jeg oppfører meg annerledes når jeg likevel bruker det. At min rare oppførsel leder oppmerksomheten til solbrillene på en måte. Så om de ikke hadde tenkt over det fra før, gjør de det i hvert fall etter å ha pratet med meg. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #8 Skrevet 24. oktober 2015 Enig med siste AB. Noe avslappet i lær kanskje? Gjerne uten for mye detaljer. Om du er veldig bevisst på at du ikke kler å bruke veske, kan det hende du oppfører deg rart og håndterer den merkelig på en måte, og da kan det jo være fint med noe diskret Hehe, jeg ser at jeg virker veldig frekk, men det er ikke sånn ment altså. Jeg føler selv at jeg ikke kler solbriller, og jeg tror jeg oppfører meg annerledes når jeg likevel bruker det. At min rare oppførsel leder oppmerksomheten til solbrillene på en måte. Så om de ikke hadde tenkt over det fra før, gjør de det i hvert fall etter å ha pratet med meg. Det er vel mest det at jeg ikke synes at noen vesker passer til klærne jeg har på meg, selv om jeg går i helt vanlige klær. Har prøvd å se på mennesker jeg møter om de ser like teite ut, men det synes jeg ikke. De kan ha vesker og klær som egentlig ikke burde passe sammen, men som ser kult ut likevel. Takk for tips til veske over her! Er det materialet, fasongen eller at den har lang reim som er anbefalingen? Anonymous poster hash: bba52...616
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #9 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg liker de av typen skulderveske som fjellreven har. Helt grei til hverdagsklær og de er romslige nok.Anonymous poster hash: 116b2...a90
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 Hvordan kan man ikke kle vesker...? 😶Anonymous poster hash: 21473...38a
Salka Skrevet 25. oktober 2015 #11 Skrevet 25. oktober 2015 Aldri hørt om eller sett noen som ikke kler vesker. Det sitter bare i ditt eget hode.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #12 Skrevet 25. oktober 2015 Hvordan kan man ikke kle vesker...? Anonymous poster hash: 21473...38a Selvfølgelig går det an å ikke kle vesker. Men det gjelder type vesker. Feks vil ikke en liten veske kle en altfor tjukk kvinne samme som en altfor stor veske ikke vil kle ei lita spikertynn dame. Anonymous poster hash: ba018...ddf
Gjest Blue Ivy. Skrevet 25. oktober 2015 #13 Skrevet 25. oktober 2015 Kanskje hun trenger en veske? Anonymous poster hash: c9304...223 Nettopp, men dette er noe menn ikke forstår.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #14 Skrevet 25. oktober 2015 Tror det er mere en vanesak enn at du faktisk ikke kler veske. Du er bare ikke vant til å se deg selv med veske og syntes derfor det blir rart. Få med deg en venninde til å se og hun vil garantert se det anderledes enn deg. Anonymous poster hash: e1d5e...573
peppermyntete Skrevet 25. oktober 2015 #15 Skrevet 25. oktober 2015 (endret) vennindeAnonymous poster hash: e1d5e...573 Jeg blir gal av språket på KG! Det heter venninne. Prøver ikke å være frekk, men det er så mange som skriver det feil her inne Endret 25. oktober 2015 av peppermyntete 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå