Gjest Bringebær Skrevet 27. september 2004 #1 Skrevet 27. september 2004 Jeg er en av de som ikke får orgasme ved samleie. Hjelper jeg selv til så hender det en sjelden gang. Jeg blir så frustrert og lei. Etter at kjæresten min har fått sin orgasme så er det tre alternativer. Han gir meg orgasme ved oralsex, jeg får beskjed om å ordne det selv eller ikke noe blir sagt. Jeg føler meg så alene når jeg selv må gi meg min orgasme. Han går eller sovner. Greit dersom det skjedde en og annen gang, men det skjer iallfall halvparten av tiden. Måtte bare blåse ut litt frustrasjon
Gjest Poirot Skrevet 27. september 2004 #2 Skrevet 27. september 2004 Har du snakket med ham om dette?
Suzy Skrevet 27. september 2004 #3 Skrevet 27. september 2004 Han går???? :o Greit at det er ditt ansvar å fortelle hva som er godt for deg osv, men at det er så til de grader ditt ansvar å oppnå orgasme at han ikke gidder å hjelpe deg engang..og attpå til går iblant. Det syns jeg er å dra ansvaret ditt for langt... Hva med å sørge for at du får orgasme før det går for ham? Hva med å snakke med ham om det (dette er jo en lystdreper av dimensjoner...)? Hva med det deilige prosessen å finne ut hva som kunne gi deg orgasme - her har dere muligheter for felles forskning som vil bringe glede lenge! Noe av poenget med sex er jo å gjøre partneren glad, kåt og tilfredsstilt.. Er det ikke?
Gjest GreenSky Skrevet 27. september 2004 #4 Skrevet 27. september 2004 Hvorfor opplever du det trist, da? Er et samleie uten orgasme ufullstendig? Prøv å fokusere på samleiet i seg selv, nærheten, nytelsen. :-) Det er ikke noe unormalt å føle seg alene/trist etterpå. Dette fordi vi blottstiller oss selv fysisk og psykisk, og det kan være en skremmende opplevelse. Jeg synes du skulle fortelle hva du tenker om dette til han.
Carmen_ Skrevet 27. september 2004 #5 Skrevet 27. september 2004 Hvorfor opplever du det trist' date= da? Er et samleie uten orgasme ufullstendig? Prøv å fokusere på samleiet i seg selv, nærheten, nytelsen. :-) Det er ikke noe unormalt å føle seg alene/trist etterpå. Dette fordi vi blottstiller oss selv fysisk og psykisk, og det kan være en skremmende opplevelse. Jeg synes du skulle fortelle hva du tenker om dette til han. Enig med deg der. Selv behøver jeg ikke få en orgasme under et samleie. Er så mye annet bra med samleiet Fortell han det du...
Nuperella Skrevet 27. september 2004 #6 Skrevet 27. september 2004 I dag virker det som om hvis du ikke har multiorgasmer hver eneste gang du har sex så er det liksom noe galt med deg.......... Tror det er flere som har problemer med å få orgasme, meg også, og selv om typen min stiller opp og hjelper til litt ekstra så virker det som at det at jeg ikke får orgasme når han er inni meg gjør han til en dårligere elsker........ Hvem har gitt oss disse holdningene? :evil: nei, vekk med orgasmepresset, la oss bare nyte.......... og ta eventuelle orgasmer som en bonus.....
Gjest Peder Skrevet 27. september 2004 #7 Skrevet 27. september 2004 Har du prøvd å massere klitoris med fingrene mens han er inni deg? Det gjør jenta mi veldig ofte når vi har samleie, og da får hun orgasme så og si hver gang. Eller jeg kjæler med klitoris når jeg tar henne bakfra. Vanskelig for han å gjøre det ved misjonær-stillingen.
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2004 #8 Skrevet 27. september 2004 nei, vekk med orgasmepresset, la oss bare nyte.......... og ta eventuelle orgasmer som en bonus..... Vet du, den bonusen vil jeg gjerne ha ofte da. At man ikke får orgasme hver gang er helt greit, men når man er blitt kåtet skikkelig opp så trenger både min kropp og sjel orgasme. Og det sier jeg som sjelden får orgasme med nåværende kjæreste Prøv den mann du som gjerne har samleie og sjelden får orgasme.... Tror du ikke han hadde blitt frustrert? Skal vi kvinner nøye oss med mindre? (Snakker generelt da for jeg er klar over at ikke alle kvinner har løst gåten med å få orgasme, selv alene med seg selv)
KalloRilla Skrevet 28. september 2004 #9 Skrevet 28. september 2004 Jeg er en av de super heldig jenter som får orgamse vær gang jeg har sex, men slik har det så vist ikke alltid verdt. Jeg følte meg både dum og ubrukelig i sengen og var så oppsatt på orgasmespøkelset at jeg glemte å nyte det som faktisk skjedde. Jeg viste veldig godt at det var meg det var noe galt med, gubben gjorde alt han kunne for at jeg skulle ha det godt... Jeg hadde og det somregel, men ble likevel bare liggene på "kanten og vippe". Dette forandret seg gradvis etterhvert som jeg ble mer og mer kjent med gubben. Han ga meg en trygghet og en tillitt, og fortalte meg at jeg var flink til "ditt og datt" i sengen osv. Dette igjen gjorde at jeg tok mot til meg og fortalte han hvordan jeg opplevde sexen vi hadde. Tok og med hvordan jeg hadde opplevd sex med andre tidligere, dette for å forklare han at det ikke var hans ting det var feil med. Etterhvert som vi snakket oss igjennom dette, økte og tryggheten min. Dette igjen har gitt meg orgasmer av ulik art, noen ganger er det en liten skjelving andre ganger sikkelig kramper, noen ganger kommer de lette på en snor, andre ganger tar det litt tid med da igjen er intensiteten sterkere. Det vi har gjort til en vane er nå å snakke sammen etter at vi har hatt sex om hvordan vi har opplevd det hele. Vi sitter ikke å plukker alt fra hverandre, men jeg forteller hvordan jeg opplevde reaksjonene i kroppen og han forteller hva han har gjort med meg på det tidspunktet, i tillegg til hvordan han oppfattet min reaksjon. Spessielt i de tilfeller hvor jeg får en uventet reaksjon. Dette har gitt oss en åpenhet og et sexliv vi begge er stolte av, og som ikke er "hemmelig stemplet". Husk at det er mange ting som en kan gjøre sammen, tenk nytelse og ikke orgasme. Nytelsen er ofte bedre enn selve orgasmen og SNAKK SAMMEN om dette. Jeg vet det er mange som synes dette er vanskelig å snakke om, men gjør et forsøk. Det vil mest sannsynnlig hjelpe dere til et bedre sexliv over tid.
Laban Skrevet 28. september 2004 #10 Skrevet 28. september 2004 Han gir meg orgasme ved oralsex' date=' jeg får beskjed om å ordne det selv eller ikke noe blir sagt. Jeg føler meg så alene når jeg selv må gi meg min orgasme. Han går eller sovner.[/quote'] Hadde aldri funnet meg i å få meldingen "fix dæ sjæl!". For en fyr! Har du problemer med dette, hvorfor ikke sørge for at du får orgasme før ham, da? Typisk ved at dere avbryter og han går ned på deg rett før han selv kommer, ellers er jo 69 en bra ting...
Donnie Darko Skrevet 28. september 2004 #11 Skrevet 28. september 2004 Jeg fikk beskjed om å ordne det selv en gang.. dama sa at nei.. nok var nok og hun var blitt sår så jeg fikk ordne det selv. Jeg venta til hun hadde sovna og ordna det selv slik at det traff hu i håret.. hu var ikke så bli når hun våkna dagen derpå nei. Mulig det var dumt å barnslig av meg men.
Suzy Skrevet 28. september 2004 #12 Skrevet 28. september 2004 Jeg fikk beskjed om å ordne det selv en gang.. dama sa at nei.. nok var nok og hun var blitt sår så jeg fikk ordne det selv. Jeg venta til hun hadde sovna og ordna det selv slik at det traff hu i håret.. hu var ikke så bli når hun våkna dagen derpå nei. Mulig det var dumt å barnslig av meg men.
Gjest GreenSky Skrevet 28. september 2004 #13 Skrevet 28. september 2004 Jeg fikk beskjed om å ordne det selv en gang.. dama sa at nei.. nok var nok og hun var blitt sår så jeg fikk ordne det selv. Jeg venta til hun hadde sovna og ordna det selv slik at det traff hu i håret.. hu var ikke så bli når hun våkna dagen derpå nei. Mulig det var dumt å barnslig av meg men. Godt tips, men det blir litt vanskeligere for oss å gjøre det samme.
Gjest Sukkerert Skrevet 28. september 2004 #14 Skrevet 28. september 2004 Hva med å ha oralsex før dere ligger sammen. Helt normalt at du ikke kommer ved samleie. Det er bare 1/10 av kvinner som kommer ved kun samleie.
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #15 Skrevet 28. september 2004 Herregud! At det liksom skulle være naturlig å føle seg trist etter sex! Skjønte ikke hva folk snakket om før jeg ble utsatt for nettopp en sånn type som dette som ikke kan fatte at vi kvinner selvfølgelig vil bli tilfredsstilt vi også. Noe av poenget med sex er jo å gjøre partneren glad, kåt og tilfredsstilt.. Er det ikke? Det trodde jeg også!!! Men så opplever jeg at det er den SELVFØLGEN at han får sitt og at det ikke er langt nær så nøye med mitt. Og da ble jeg akkurat så trist og lei meg som den som startet denne tråden her. Hvilken mann ville gidde å ha sex på slike premisser! Klart det er fint hvis samleie dreier seg om mer enn bare fysisk nytelse, men her dreier det seg jo om en mann som ikke bryr seg om partneren sin, men bryr seg dessto mer om seg selv, hvilke følelser er det da denne dama skal forsøke å nyte!?! Slutt å gi ham orgasme! Avbryt samleiet! Da blir det månelyst skal jeg love deg. Men så kan du fortelle ham at akkurat SÅ frustrerende er det ja, bare enda verre for han ligger jo tilfreds og snorker mens du i din ensomhet prøver å ordne opp i tingene. Og lærer han ikke av det, så er det best å komme seg langt vekk! Denne typen menn kan ødelegge forholdet ditt til sex og kropp for lange tider framover!
angie Skrevet 29. september 2004 #16 Skrevet 29. september 2004 Jeg har heller aldri fått orgasme under samleie. Men det gjør meg egentlig ikke noe, for da kan jeg konsentrere meg om ham. Men jeg synes dere to bør ta en prat om hvordan du har det. Sex skal jo være gøy, og det skal glede begge to. Eller alle tre...
Gjest Bringebær Skrevet 17. november 2004 #17 Skrevet 17. november 2004 Drar opp tråden litt jeg. og kommer med litt nytt :-? Jeg har ingenting mot å ha samleie uten orgasme. Jeg nyter. Men uansett så skal jeg vel på et eller annet tidspunkt "få" den orgasmen? Om ikke hver gang, men de fleste? Det er IKKE ok å bli hisset så til de grader opp og så overlatt til seg selv. Gang på gang. Menn har både fingre og munn! Og vi er da sammen om sexen? Nå er det blitt en vane her at vi kåter hverandre opp, nyter hverandre på mange ulike måter og ender opp med hans orgasme. Og da er det stopp! Han står opp og sier at "har du ikke noe å ordne?" Jeg har snakket og snakket. Fortalt om hva jeg savner og mangler, hva jeg synes er godt og noe erfaring med meg har han jo etter noen år. Han har fortalt og jeg prøver og rette meg inn etter det. MEN NÅ ER DET NOK! Jeg vil ikke mer. Sexen er ikke noe gøy lenger og jeg blir bare frustrert, såret og lei meg. Jeg må da være verdt mer? Fra i dag så kommer jeg til å bryte samleie før hans orgasme og si at "vi har visst litt å orden". Det blir ikke rare forskjellen for meg, men nå skal jeg se hvor lenge han synes det er ok.
Gjest Chrizzy Skrevet 17. november 2004 #18 Skrevet 17. november 2004 Hei! Du svarte ikke på om du tar på deg selv sånn at du kommer når dere har sex?
Gjest Bringebær Skrevet 17. november 2004 #19 Skrevet 17. november 2004 Joda, jeg gjør det også. Ikke alle stillinger funker like bra når det gjelder å ta på seg selv og uansett så er det ikke alltid jeg får det til. Det har noe med samtspillet som gjør at fingrene mine på en måte "flytter på seg selv" og ikke treffer der de skulle. Kjæresten min vet hvilke stillinger det er snakk om, men det er sjeldent at han ønsker akkurat disse. Og bare for å ha sagt det. De orgasmene jeg får med p*** inni meg samt noen fingre er vannvittig deilige. Absolutt de beste.
Gjest Chrizzy Skrevet 17. november 2004 #20 Skrevet 17. november 2004 Jo han høres nok veldi egoistisk ut. Forstår ikke at han ikke legger litt mer "prestisje" i at det skal gå for deg å, for din del, men også for hans egen del? Det er bra å bli litt forbannet, fordi det ligger energi i det. Da skjer det som oftest noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå