Gå til innhold

Dokumentar om personlig økonomi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes Luksusfellen er utrolig underholdende, men har sett gjennom alt :( Vet dere om noen dokumentar/tv serie som handler om personlig økonomi? :-) Kan gjerne handle om sparing også!

Tuuusen takk :laugh:

Anonymous poster hash: 74c15...f19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Luksusfellen er utrolig underholdende, men har sett gjennom alt :( Vet dere om noen dokumentar/tv serie som handler om personlig økonomi? :-) Kan gjerne handle om sparing også!

Tuuusen takk :laugh:

Har du sett svenske eller danske Luksusfellen? :)

Anonymous poster hash: 07151...178

Skrevet

jeg syntes de som involverer seg i personlig økonomi på den måten kun gjør det for egen vinning.

de tjener på og spørre folk ut om økonomien til andre. hvem gidder å ha det som et slags levebrød å spørre andre ut om deres økonomi?

Anonymous poster hash: 8a060...9d9
Skrevet

jeg syntes de som involverer seg i personlig økonomi på den måten kun gjør det for egen vinning.

de tjener på og spørre folk ut om økonomien til andre. hvem gidder å ha det som et slags levebrød å spørre andre ut om deres økonomi?

Den enes død, er den andres brød.....

Anonymous poster hash: 07151...178

• Liker 1
Skrevet

Dersom du har satt på Luksusfellen vet du at de får ganske så mye hjelp. De får store rentekutt + gavekort. Jeg mener at de som (frivillig) melder seg på også tjener på dette. Men, har du noen forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...