Gå til innhold

MD Formulations Hydrating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er svært fornøyd med de tingene jeg har prøvd fra MD Formulations, og lurer på om jeg skal bytte permanent til serien. Derfor vurderer jeg denne kremen, og lurer på om noen har prøvd den? Jeg har tørr hud...

Takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk den med da jeg prøvde et kit fra MD. Syntes ikke den ga meg nok fuktighet i det hele tatt, og jeg har kombinert hud.

Skrevet

OK, da holder jeg meg unna den. Jeg bruker Phytomer nå, og den er nydelig, men lukter altfor mye (og så er jeg drittlei Dermalogica...)

Skrevet

Jeg har brukt denne sammen med facial creme. Først tar jeg på facial creme (med syre) og så moisture defens.

Jeg har gått fra så tørr hud at den flasset til helt "perfect" hud - altså hud som ikke var tørr og irritert.

Har forresten funnet en kombinasjon som er super for tørr og sensitiv hud (i hvertfall min) MD cleanser, MD facial creme - Decleor Harmonie på morgenen og MD cleanser og Decleor Angelique night balm på kvelden.

Synes nok at den ga litt lite alene.

Skrevet

Jeg bruker allerede Facial Cream, og har gjort det siden ca januar. Det har også gjort at jeg ikke flasser på nesen som jeg pleide. I tillegg har jeg brukt enten Decleor (Nutri-delice) eller Dermalogica.

Tror jeg må prøve å få tak i en liten prøve på den kremen, men den gir vel sannsynligvis ikke nok fett til vinterhuden. Da er Nutri-delice (i krukke) uslåelig.

Vinterrensen, rensekremen for tørr hud fra Decleor, er også hentet fram fra skapet, etter at huden plutselig fikk en tendens til å bli rød etter rens, selv med Ultracalming Cleanser.

Gjest Anonymous
Skrevet

etheral!

bestiller du decleor-produktene dine fra SN, eller blir det for høyt beløp i forhold til toll osv?(det jeg mener å spørre deg om er vel: lønner det seg?)

Skrevet

Jeg bestiller nesten ingenting fra SN (bare ting til under 200 kroner); gidder ikke alt styret med eventuell fortolling

Renseprodukter kjøper jeg hos hudpleier, dyrere produkter kjøper jeg enten hos hudpleier, eller bestiller hos Essential Dayspa, men bare hvis jeg skal ha mer enn èn ting, pga portoen på ca 80NOK.

De skriver ned verdien utenpå pakken, og hittil har jeg aldri fått pakker stoppet (men bestiller maks to produkter om gangen).

Gjest stine, uinnlogget
Skrevet

For meg gav den nok med fukt og den gjör huden veldig jevn. Men..jeg har jo kombinasjons hud.

En annen ting Ethereal, Phytomer? Er det bra? Eller er den for parfymert ...

Skrevet

Phytomer er veldig bra på fuktighetsfronten, men akkurat den jeg har (Hydration Reinforcement Cream) er beregnet på ultratørr hud, så den trekker ikke så raskt inn. Men huden blir kjempemyk etterpå, og jeg ser helt glatt ut:) Den finnes i en litt mindre fet variant, som passer for hud som er litt mindre tørr. Tipper du vil like den!

Men for MEG er den fortsatt litt for parfymert (lukter rose og litt hav), men jeg er vant til å bruke bortimot uparfymerte produkter.

Face Dew ansiktsvann fra Phytomer er noe av det beste jeg har prøvd! Kan ta bort sminke, roer ned huden, og lukter rose, fra rosevannet som er tilsatt.

Gjest stine, uinnlogget
Skrevet

takk for tipset! :)

Jeg er også vant med produkter helst helt uten parfyme, men jeg har nemlig hört så mye/lest om merket så jeg var lysten på å pröve!...men parfyme, det liker jeg ikke helt. Har veldig sensetiv komb hud.

Kanskje jeg likevel kan spörre om pröver! Har du funnet serien hos hudpleier, eller kjöpt via nett?

Takk!

Skrevet

Jeg kjøpte hos Essential Dayspa, etter tips der inne. Nå må jeg si at huden min, som normalt er ganske picky/sensitiv, har ingen problemer med parfymen i den kremen, så det skal du ikke la stoppe deg.

Hvis du PMer meg, kan jeg kanskje lage deg en liten prøve av min krem så du kan få teste den? Jeg vet ikke om serien finnes her i landet.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg kan dessverre ikke logge meg inn på jobb! Sitter med Mac og den mangler/ jeg finner ikke de små stjernene som jeg har i nicket mitt her på tastaturet!

men jeg pm'er deg gjerne når jeg kommer hjem! har noen til spm.

..Men jeg bor ikke i Norge, er nemlig i Malmö :-)

Uannsett, takk for hjelpen!

Skrevet

Har du norsk tastatur på MAC-en? Isåfall finner du stjerne på samme tast som @, nemlig tasten til venstre for æ...

Gjest stine, uinnlogget
Skrevet

Har svensk tastatur.. Tror ikke det er noen forskjell :-? men det er sånn annen stjerne. Ehh. vanskelig å forklare! Den ligger i samme tast som 2.., tror jeg. På vanlig pc, både svensk og norsk. Men ikke på mac... hmm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...