Gå til innhold

Synlige blodårer på menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere kvinner enn meg der ute som bare ELSKER dette? Finnes ikke noe penere syn enn en slank/veltrente mann med synlige blodårer på armene og hendene..

Åååå, mannesavnet er litt stort i kveld :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere kvinner enn meg der ute som bare ELSKER dette? Finnes ikke noe penere syn enn en slank/veltrente mann med synlige blodårer på armene og hendene..

Jeg elsker det ikke, jeg HAR det..

• Liker 4
Skrevet

Det er utrolig hot ja! Men bare på underarmene og henda, ikke de som har bicepser som gjør at det stikker ut eller lignende. Vet ikke hvorfor jeg tiltrekkes av det, men kanskje fordi det minner om venene på en pikk :)

Anonymous poster hash: f32de...a29
  • Liker 3
Skrevet

Det er fasinerende som ved mye annet ved kroppen, men ikke noe jeg synest er såååå pent. Stiller meg ganske nøytral til det.

• Liker 1
Gjest Andrea93
Skrevet

Elsker det, fordi det minner om årene på en stiv penis 0😇

Skrevet

Dååååååååååån - simpelthen love it!

Anonymous poster hash: 73e60...eef
  • Liker 1
Skrevet

Aldri skjønt meg på det der.

• Liker 1
Skrevet

Synes det er ekkelt. 

Anonymous poster hash: 83ec0...0d5
Skrevet

Jeg synes det er kjempefint og deilig når menn har det! Pene, markerte armer og hender. 😍

Anonymous poster hash: 96239...1cc

• Liker 3
Skrevet

Aldri skjønt meg på det der.

Enig! Jeg kan ikke skjønne hvorfor det skal våre sexy. Aner ikke en gang om kjæresten min har det.

Skrevet

Love it!!!!

Anonymous poster hash: a520e...713
Skrevet

Min kjæreste har  :rodmer:

Anonymous poster hash: 89ef0...18d
Skrevet

Jeg visste det ikke før jeg faktisk fikk det og begynte å få kommentarer om at det er "digg".

Skrevet

Sånn utover det at det går veldig enkelt og greit å ta blodprøver, så synes ikke akkurat det er spesielt stas nei. Jeg har jo bitt meg merke i at det tydlig er en greie noen damer virkelig har sansen for, så hey, If it makes some ladies wanna "shoop", why not :vetikke:

Skrevet

Sånn utover det at det går veldig enkelt og greit å ta blodprøver, så synes ikke akkurat det er spesielt stas nei. Jeg har jo bitt meg merke i at det tydlig er en greie noen damer virkelig har sansen for, så hey, If it makes some ladies wanna "shoop", why not :vetikke:

Nå er jo du mann da...

Skrevet

Nå er jo du mann da...

Det er jo sant.... :klo:

Skrevet

Jeg visste det ikke før jeg faktisk fikk det og begynte å få kommentarer om at det er "digg".

Du er digg.

Anonymous poster hash: ab639...7c3

Skrevet

Usikker på hvorfor jeg syns det er så fint, men blir litt småkåt av å se på attraktive menn som har det :P Blir liksom prikken over i'en. Spesielt hvis han går i en litt stram t-skjorte...

Skrevet

Synlige blodårer er utrolig sexy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...