Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men du er jo på viddene!

DU skriver en historie om VOLDsOFFER pga fotball...,bla. Bla. Og framlegget det som en sann historie,

Man ville ikke fått voldsoffererstatnig for en sportsulykke uansett!

Det er jo derfor historien blir så dum.

IGJEN LES HELE TRÅDEN FØR DU SVARER DA MENNESKE!!!

Anonymous poster hash: 0bccd...463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bror som spilte fotball når han var ungdom, i en kamp ble en spiller skadet,han gikk til sak 15 år senere, vet du hva som skjedde?Jo han måtte betale saksomsetningene til min bror og sine egne. Man må ha så mye bevis for å klare å få voldsoffererstatning, og det kommer til koste mye penger, advokat er ikke billig og er du uheldig så må du betale for andre parten og. Er det virkelig verdt over en så liten fille sak? Anonymous poster hash: 0bccd...463

Ja, det er jo nettopp denne historien jeg har lest.

:skratte:

Hvis man skal lage eksempler så må det jo være bittelitt troverdig!

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er jo nettopp denne historien jeg har lest.

:skratte:

Hvis man skal lage eksempler så må det jo være bittelitt troverdig!

Du vet du hva jeg orker ikke diskutere med deg sett deg i aksjon tidligere, tro hva du vil.

La oss nå respektere TS og de andre brukeren og holde oss til det som blir diskutert.

Skrevet

Jeg har bror som spilte fotball når han var ungdom, i en kamp ble en spiller skadet,han gikk til sak 15 år senere, vet du hva som skjedde?

Jo han måtte betale saksomsetningene til min bror og sine egne.

Man må ha så mye bevis for å klare å få voldsoffererstatning, og det kommer til koste mye penger, advokat er ikke billig og er du uheldig så må du betale for andre parten og.

Lykke til! Tviler sterkt på at politiet hadde brydd seg...

Lol

Hva er dette for en tullehistorie?

Idrettsskader er ikke voldsskade.

Dette skjedde ikke!

Anonymous poster hash: efd92...e30

• Liker 1
Skrevet

Lol

Dette skjedde ikke!

Nei, det der var merkelig greier.....

Skulle det være et eksempel?

Anonymous poster hash: ada5e...11c

Skrevet

Lol

Dette skjedde ikke! 

Kanskje det er greit å lese tråden før man kommentere

Rotemor, on 24 Oct 2015 - 21:12, said:snapback.png

Du får ikke voldsoffererstatnig for å bli skadet på forballbanene for 15 år siden.

Det kunne jo hvem som helst fortalt ham....

Idiot... :)

PS: det har jo ingenting med vold å gjøre engang

Selfølgelig  handlet det ikke om få voldserstatning,men det var ett eksempelt på hvor vanskelig det kan være å få erstatning på noe som hadde skjedd for mange år siden.

Skrevet

Du vet du hva jeg orker ikke diskutere med deg sett deg i aksjon tidligere, tro hva du vil.

La oss nå respektere TS og de andre brukeren og holde oss til det som blir diskutert.

Jeg synes det er helt fair å spørre hva du mente med den historien....

Den fremstår som om den skal være et eksempel. Det er jo noe du har misforstått veldig her evt.

Skrevet

Kanskje det er greit å lese tråden før man kommentere

Rotemor, on 24 Oct 2015 - 21:12, said:snapback.png

Selfølgelig  handlet det ikke om få voldserstatning,men det var ett eksempelt på hvor vanskelig det kan være å få erstatning på noe som hadde skjedd for mange år siden.

Man kan ikke uten videre sammenligne voldserstatning med skadeerstatning.

Skrevet

Hadde mitt barn kommet hjem med ny sveis hadde jeg tenkt "barn er barn". Hadde det derimot blitt gjort av en mobber med foreldre som ikke tar ansvar hadde jeg dratt til en dyr frisør og sendt regning til foreldrene. Blir den ikke betalt hadde jeg gått videre med det, helt til inkasso. Foreldre er nemlig erstattningsansvarlig for skade deres barn gjør.

Anonymous poster hash: 95a5c...fca

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er helt fair å spørre hva du mente med den historien....

Den fremstår som om den skal være et eksempel. Det er jo noe du har misforstått veldig her evt.

Dt å bli kalt løgner og blir fortsatt angrepet etter forklaring er ikke hva jeg kaller spørmål om hva jeg mente med den historien!!

La meg gi dere ett hint,les også side 1!

Skrevet

Dt å bli kalt løgner og blir fortsatt angrepet etter forklaring er ikke hva jeg kaller spørmål om hva jeg mente med den historien!!

La meg gi dere ett hint,les også side 1!

Og nå er dine egne ord om å respektere trådens formål brått dobbelmoral. Kom over deg selv. Blir ferdig....

Skrevet

Oppsøk han, eller finn noen til å hjelpe deg hvis du ikke tørr selv. Ta med en barbermaskin og barber en stripe midt oppe i hodet. 

Skrevet

Oppsøk han, eller finn noen til å hjelpe deg hvis du ikke tørr selv. Ta med en barbermaskin og barber en stripe midt oppe i hodet. 

Seriøst...Han var et barn.

Han skal ikke stilles til ansvar for det i dag.

Skrevet

Seriøst...Han var et barn.

Han skal ikke stilles til ansvar for det i dag.

Han skulle hatt vett i hodet selv om han var barn. Hadde han ikke det den gangen så har han det ikke nå heller. Ingen normale barn klipper håret til andre uskyldige barn.
Skrevet

Han skulle hatt vett i hodet selv om han var barn. Hadde han ikke det den gangen så har han det ikke nå heller. Ingen normale barn klipper håret til andre uskyldige barn.

Ja, gjør det :) Så blir du politi anmeld og får du sikkert en fin bot/fengsel straff for hevn tokten din  :laugh:

Skrevet

Jaha, så du er helt lik som når du var 10-12 år?

• Liker 1
Skrevet

Ja, gjør det :) Så blir du politi anmeld og får du sikkert en fin bot/fengsel straff for hevn tokten din :laugh:

Voksne straffes men barn slipper unna? Nei vett du hva. Da skal barn straffes også. De har ikke mer lov å være slem kun for de er barn. Fikk de ikke straff som barn så får de ta sin straff som voksen.
Skrevet

Jaha, så du er helt lik som når du var 10-12 år?

Jeg var ingen mobber eller drittsekk som barn, ikke som voksen heller.
Skrevet

Voksne straffes men barn slipper unna? Nei vett du hva. Da skal barn straffes også. De har ikke mer lov å være slem kun for de er barn. Fikk de ikke straff som barn så får de ta sin straff som voksen.

Ja. Da.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var ingen mobber eller drittsekk som barn, ikke som voksen heller.

Og så? Var ikke det jeg spurte om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...