AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Hvordan setter man på plass noen som daglig ler av rasisme vitser? Jeg er ikke rasist - det kunne ikke falt meg inn men ikke langt i fra meg så er rasisme mye mer utbredt enn hva jeg i utgangspunktet trodde. n****-vitser er dagligdags, men det samme er en veldig nedlatende språkbruk. ord som gjentar seg der er: - N****. - Syl-faen. - Knøl. - K*k-jævel. samt en haug med lignende ord. Hvis de ikke skjønner bedre så er det liten vits å forklare de det, men å si i fra skader ikke. Jeg sa i fra til en, men han hisset seg opp og ble verre og det kom en relativt lang diskusjon ut av det om quisling. Anonymous poster hash: f3112...de6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Hvorfor skal du sette noen på plass pga humoren dems? Hjelpes. Jeg liker ikke taco,men har ingen planer om å nekte verden å spise det av den grunn. Anonymous poster hash: ff05f...3e3 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 humor? ville lere ledd av dette? "jævla syl-faen". Anonymous poster hash: f3112...de6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Du kan passe på deg selv synest jeg. Er ikke din oppgave å bestemme hva andre skal le av og ikke.Anonymous poster hash: 7224f...69a
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Du kan passe på deg selv synest jeg. Er ikke din oppgave å bestemme hva andre skal le av og ikke.Anonymous poster hash: 7224f...69a jeg passer på meg selv, men det kan ikke være urimelig å be de slutte med rasistiske vitser? Anonymous poster hash: f3112...de6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 la oss si det sånn. de lo av følgende: "han hadde seg med en ku. og kjærringa bare..."Og det syntes de var morsomt. Greit. le i vei, men n****- vitser er det bare rett og rimelig og be de skjerpe seg. Jeg har fått spørsmål av fremmede angående dette. Spørsmål om: hvem er han og hva skjer med disse? er dette virkelig morsomt? Anonymous poster hash: f3112...de6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Hvordan setter man på plass noen som daglig ler av rasisme vitser? Jeg er ikke rasist - det kunne ikke falt meg inn men ikke langt i fra meg så er rasisme mye mer utbredt enn hva jeg i utgangspunktet trodde. n****-vitser er dagligdags, men det samme er en veldig nedlatende språkbruk. ord som gjentar seg der er: - N****. - Syl-faen. - Knøl. - K*k-jævel. samt en haug med lignende ord. Hvis de ikke skjønner bedre så er det liten vits å forklare de det, men å si i fra skader ikke. Jeg sa i fra til en, men han hisset seg opp og ble verre og det kom en relativt lang diskusjon ut av det om quisling.Anonymous poster hash: f3112...de6 Dette hører ikke her på aktuellforumet, men på generell debatt.Anonymous poster hash: d0170...470
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #8 Skrevet 24. oktober 2015 Dette hører ikke her på aktuellforumet, men på generell debatt.Anonymous poster hash: d0170...470 Ops sorry, jeg så feil. Er på mobil. My bad (Flaut).Anonymous poster hash: d0170...470
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #9 Skrevet 24. oktober 2015 humor? ville lere ledd av dette? "jævla syl-faen". Anonymous poster hash: f3112...de6 Fersking i militæret? Anonymous poster hash: e8ef6...6b8
Gjest Franke Ann Skrevet 24. oktober 2015 #10 Skrevet 24. oktober 2015 jeg passer på meg selv, men det kan ikke være urimelig å be de slutte med rasistiske vitser? Anonymous poster hash: f3112...de6 Med mindre du er universets sentrum, er det temmelig urimelig. Er du universets sentrum?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå