AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Skal en tur til Mauritius i januar og lurer på om noen har noen anbefalinger hvor en bør bo. Må være noen dager i Port Louis da jeg har en avtale der, men virker ikke som en by der jeg vil bruke de dagene jeg har ferie!? Eller er det hyggeligere enn det ser ut der? Og strender? Beliggenhet er minst like viktig som hotell, ønsker en liten hyggelig by med fin Strand og et sentrum der en kan gå i butikker, og gå ut å spise. Gjerne andre anbefalinger ang Mauritius også :-) Anonymous poster hash: a63dc...24d
Gjest Overrasket Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Nå er det noen år siden jeg var der, så Mauritius kan ha utviklet seg. Men det finnes ingen slående pene kystlandsbyer med livlige bysentre. Noe sentrumsaktig bebyggelse var det jo der, men hovedattraksjonen er hav og strender. Du kan titte nord for Port Louis, fra Pointe aux Biches til Cap Malheureux.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Mer stabilt vær nord på øya, og da kommer man også lengre fra flyplassen.Anonymous poster hash: 6e380...fc8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå