Gå til innhold

Når du får pakke fra kondomeriet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dummeste jeg har hørt.

At det kan bli flaut? At de på posten skjønner hvor det kommer fra er åpenbart.

Anonymkode: 0b919...bab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så? Hva kan skje? Du skulle visst hvor mye jeg har bestilt derfra...

Nei. Vi er i 2015 nå. Slikt er helt vanlig :)

• 2 uker senere...
Skrevet

usikker på hva kondomeriet gjør.

Men vi sender altid i brun eske med vipservice som avsender.

Helt nøytralt.

Skrevet

Jeg venter på en pakke nå. Og har kjøpt fra både kondomeriet, nytelse og erotikknett før. Siden jeg er en ivrig netthandler og postkontoret er min nærbutikk har de definitivt sett meg før. Og de vet hva jeg bestiller når pakken er nøytral. So what? De bryr seg mest sannsynlig ikke, og dersom de skulle bruke dagen på å lure på hva slags kinky fetisher jeg har får de gjøre det. Da kjeder de seg hvertfall ikke.

• Liker 1
Skrevet

Digert print utenpå. "DILDO FRA KONDOMERIET". Neonlys og lydeffekter. 

Neida du er helt trygg :)

Gud, jeg fikk nettopp idee til verdens kuleste prank!!!

Skrevet

Hvorfor er det så flaut å hente pakke fra kondomeriet egentlig Tror du virkelig de som jobber i posten bryr seg? Jeg tenker ikke ikke over det en gang. De selger jo ikke bare sexleketøy på sånne sider, men alt fra undertøy til morsomme gaver. Og om de er så merkelige at de tenker "Åja nå skal hun hjem å hygge seg ja", så får det være deres problem. 

Anonymkode: 7b66a...25b

• Liker 1
Skrevet

Har jobbet i sikkerhetskontrollen på flyplassen, og kan love deg at vi har sett litt av hvert på røntgenmaskinen der. Husker spessielt en hendelse, der ei ung dame sendte håndbagasjen gjennom. Der lå det en dildo på størrelse med et balltre, og når hun gikk gjennom så hun den selv på skjermen, og ble SPRUT- rød i ansiktet. Hehe hadde bra lyst å fnise da. :fnise:

Anonymkode: b3d73...c0f

Skrevet

Tror det står Hverdagsliv AS som avsender. Alle på posten vet hva DET betyr :fnise:

Anonymous poster hash: 725b0...97e

Jaha? Da lærte jeg noe nytt om jobben min i dag også! :PAvsender er liksom noe av det siste jeg tenker på når jeg skal levere ut pakker, jeg konsentrerer meg om kollinummer og hentekoder. I det øyeblikket "transaksjonen" er over, blir alt glemt, da jeg har hundrevis av andre ting å huske på. Hvis jeg husker noe som helst i etterkant, husker jeg det fordi pakken var vanskelig å finne, særdeles stor/tung, eller at det er noe ved kunden som fester seg i hukommelsen, som "hun med de stilige brillene" eller "han som alltid er så kjempehyggelig".

Meen, jeg syns i grunnen at jeg har viktigere ting i livet å huske på, enn hvem av kundene som bestiller seg leketøy og whatnot. Dessuten er jeg æresmedlem i korttidsminneforeningen :fnise:

Anonymkode: a059f...c80

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...