Gå til innhold

Når du får pakke fra kondomeriet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... vises det på pakken da? 

Hvis du f.eks bestiller fra Zalando så får du en eske med den oransje logoen utenpå. Skjer det samme med kondomeriet, eller kommer det i vanlige pappesker uten noe på?

Noen anbefalinger fra kondomeriet forresten? Har lyst å prøve noe spill med kjæresten. 

Anonymous poster hash: ba131...ca0
Gjest Linaria
Skrevet

Pappesker uten noe på. Bestilte derfra da jeg bodde hos mamma og pappa og de skjønte ingenting.

Eller så latet de som om de ikke skjønte noe. 

Skrevet

Helt vanlig pappeske med en "nøytral" adresse. Men jobber man på posten og bestiller ting derfra selv, så kan man kjenne igjen  avsenderen på det man leverer ut. I en sånn situasjon er det jo ikke akkurat noen grunn til at kunden skal være flau.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bestilt fra kondomeriet. Eller så var det nytelse.no, husker ikke helt. Men pakken var helt nøytral, brun vanlig boks. Og så sto det at avsenderen var NN A/S. 

Skrevet

Helt nøytralt. ;) spillet Lyst kan være gøy etter noen glass med et annet par, men ikke så bra som mange skal ha det til...

Skrevet

Helt nøytralt. ;) spillet Lyst kan være gøy etter noen glass med et annet par, men ikke så bra som mange skal ha det til...

Enig. Mange kjipe kort der. Ikke frekt nok!

Skrevet

Digert print utenpå. "DILDO FRA KONDOMERIET". Neonlys og lydeffekter. 

Neida du er helt trygg :)

• Liker 6
Skrevet

Tror det står Hverdagsliv AS som avsender. Alle på posten vet hva DET betyr :fnise:

Anonymous poster hash: 725b0...97e
  • Liker 4
Skrevet

Har faktisk sett litt på det spillet.

Har du noe annet tips da? Til et bra spill :) 

Anonymous poster hash: ba131...ca0

Skrevet

Tror det står Hverdagsliv AS som avsender. Alle på posten vet hva DET betyr :fnise:Anonymous poster hash: 725b0...97e

Haha jeg bestillte fra en sånn side og da var avsender "Sikker Helse AS". Alle på posten forstår jo hvor det kommer fra!

Anonymous poster hash: 2a68c...4d2

Skrevet

Ikke sant. Blir for tamt.

Skrevet

Har faktisk sett litt på det spillet. Har du noe annet tips da? Til et bra spill :)  Anonymous poster hash: ba131...ca0

Nei, kjenner kun til Lystspillet. Har laget mitt eget spill faktisk. Tok meg noen dager. Det er frekt ja, ingen tvil om det ;)

Skrevet

Nei, kjenner kun til Lystspillet. Har laget mitt eget spill faktisk. Tok meg noen dager. Det er frekt ja, ingen tvil om det ;)

Utdyping med eksempler takk ;-)

Anonymous poster hash: 682b9...c13

Skrevet

Jeg tror eksemplene blir litt for kleine å ta her. Men det er et 'lapp' spill, bestående av Frekke lapper og Uskyldige lapper. Man kaster terning. Lav score gir uskyldig lapp og høy frekk lapp. Det involverer glidekrem, pisk, blindfold, mat, sexleketøy, kilefjær, håndjern og endel andre ting. Veldig morsomt! Og ikke minst allsidig ;)

Skrevet

Vel, de samme som laget lyst (erotikknett) laget flørt XXX... men det ble såpass frekkt og rått at kondomeriet mente det ble for rått for deres kunder;-)

Kan jo være et alternativ....
http://shop.erotikknett.no/Frekke-leker/Erotiske-spill/Flort-XXX

Ihvertfall ganske artig om man er 4 og har delt en flaske vin ;-P

Anonymkode: e2cbd...000

Annonse
Skrevet

Om du må hente pakken på Posten, så vet selvsagt de du henter fra hvor pakken kommer fra. Kan fort bli flaut!

Anonymkode: 0b919...bab

Skrevet

Sist jeg bestilte fra Kondomeriet så stod det Bring AVD.11 eller noe sånn som avsender.   Forrige gang stod det noe helt annet.

Anonymkode: 725f2...b1a

Skrevet

Om du må hente pakken på Posten, så vet selvsagt de du henter fra hvor pakken kommer fra. Kan fort bli flaut!

Anonymkode: 0b919...bab

Dummeste jeg har hørt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har selv jobbet på post i butikk og der ser man hvem som er avsender. Når det ikke står direkte så skjønner ansatte hvor det er kjøpt fra :) 

Anonymkode: ea2d7...616

Skrevet

Er jo evt bare å bestille fra nettbutikk som selger mye annet også.. Ellos har f.eks intimprodukter, men det jeg har kjøpt der er klær...

Anonymkode: f177b...a7b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...