Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er flaut å jobbe i/som

- kundeservice

- renholder

- resepsjon

- sekretær

- fabrikk

- butikkmedarbeider, type Kiwi osv

Anonymous poster hash: 68e57...e6f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes dere er flaut å jobb som?

Skrevet

Hvorfor synes du det er flaut?

Anonymous poster hash: e1a43...ae9
  • Liker 16
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: ee2ac...ac0
Skrevet

Sykepleier

Anonymous poster hash: 712de...42a

• Liker 2
Skrevet

Rosablogger

Anonymous poster hash: fb1f4...d48
  • Liker 12
Skrevet

Lege

Anonymous poster hash: 9b3df...d9c
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har jobbet som renholder og det syntes jeg er flaut. Følte at folk så ned på meg og tenkte at "jaja, hu har klart mye her i livet".

Anonymous poster hash: 01f1f...71f

• Liker 3
Skrevet

Lege Anonymous poster hash: 9b3df...d9c

?! Hvorfor er det flaut?

Anonymous poster hash: 01f1f...71f

• Liker 2
Skrevet

Synes det er mer flaut at folk synes enkelte yrker er flaue.

Anonymous poster hash: f6da3...8c3
  • Liker 34
Skrevet

Renholdsarbeider, kassemedarbeider, butikkansatt, kjørelærer, lokfører.

Anonymous poster hash: 3ebad...bb9
  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Det finnes sikkert en hel masse rare jobber som hadde vært flaut å hatt på cv'n, men normale yrket som butikkmedarbeider eller renholder synes jeg ikke det er noe flaut med. Fluffer virker ganske kleint f.eks.

Skrevet (endret)

Jeg klarer ikke å forstå at noen av disse yrkene du lister opp ts er flaut å jobbe innen. Jeg har selv jobbet i mange år innen kundeservice, samt i butikk. Og vet du hva? Jeg har alltid hatt meget sterk yrkesstolthet. Dette er viktige yrker slik jeg ser det, og jeg tenker at alle egentlig burde prøvd seg innen for noen av disse yrkene bare for å vite hvordan det er å håndtere kunder og det å jobbe generelt innenfor et serviceyrke.

Selv elsket jeg jobben min innen kundeservice, og jeg ble regelrett ganske forbanna hvis folk begynte å snakke om min jobb som om den var lite viktig. Egentlig burde man bare være takknemlig for at noen velger frivillig å sitte i kassa på Kiwi eller besvare ens henvendelser til kundeservice. 

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 19
Gjest lipgloss
Skrevet

jeg syns alle jobber er like viktige,en jobb er en jobb og viss reholdsarbeiderene ikke er tilstede i en bedrift så stopper bedriften ganske raskt opp,ta for eksempel et sykehus,nytter ikke med mange gode leger visst lokalene må stenges pga urenhet,så ja det sier litt om viktigheten i yrket

Skrevet

Jeg synes det er flaut å jobbe i/som

- kundeservice

- renholder

- resepsjon

- sekretær

- fabrikk

- butikkmedarbeider, type Kiwi osv

Hva nøyaktig er det som er flaut med disse jobbene? Tror du samfunnet hadde fungert uten dem? Hva er det som gjør en kontormedarbeider eller advokat mer viktig og betydningsfullt for samfunnets helhet?

Anonymous poster hash: 0f790...e83

• Liker 7
Skrevet

Jobber i barnevernet og det hender jeg sier at jeg jobber i kommunen..ikke at det er flaut kanskje, men mer at det er så mye fordommer og kritikk rettet mot dette yrket.

• Liker 9
Skrevet

Eiendomsmegler, det ville jeg skammet meg over, de er så fæle.

Hundefrisør.

Neglepleier

Anonymous poster hash: 07a79...c27

• Liker 1
Skrevet

Ingen av disse yrkene er flaue og jeg hadde med glede jobbet i dem i en peode av livet. Det er ikke dermed sagt at jeg vil oppfordre barna mine til en livslang karriere innen renhold eller å stå i kassen på Rema. Jeg synes derimot at det hadde vert flott om de, som jeg, jobbet med dette en peiode.

Disse yrkene er ikke bre viktige for samfunnet, men også viktige for de som jobber i dem. 

Jeg hadde vert flau derimot hadde jeg hatt som jobb å lure folk til å kjøpe ting de ikke trenger. Jeg mener at verden blir et bedre sted uten massekonsum og bruk-og kast mentalitet. Å jobbe som selger på TV-shop for å selge dårlige produkter som ingen egentlig trenger hadde ikke gjordt meg særlig stolt av meg selv. Men jeg hadde vert stolt hadde jeg solgt prdukter jeg virkelig kunne stå for.

• Liker 5
Gjest Gjest_SeXy_DoRullNisse
Skrevet

Hadde aldri vært flau over å jobbe - uansett type jobb - om alternativet var NAV..

• Liker 13
Skrevet

Å ja! Glemte:

Herbalife-selger, tupperware, Mary Kay, pyramidespillselger (husker det var noe SÅPE en gang), alt sånt.

Selger av alternative "kosttilskudd": lure folk til å kjøpe tørket tang, nyper, blåbær eller gresspirer til tusenvis av kroner kiloen.

Homeopat

Anonymous poster hash: 07a79...c27

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...