@line Skrevet 27. september 2004 #1 Del Skrevet 27. september 2004 Er sånn i tvil om hva jeg ska kjøpe.. Har sett meg ut en ny Troll duo som var kjempefin. Har også fått tilbud om å kjøpe en brukt Simo kombi. (1 år gammel) Kan også legge til at jeg bor i 3 etg i blokk, så bagen på vogna bør ikke være så alt for tung å bære. Er det noen som har noe erfaring med de vognene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #2 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har ingen erfaring med de vognene. Men jeg var i helgen og så på vogn i butikken selv. Traff ei kjempe hyggelig dame som jobbet i butikken, og fortalte henne noe av problemstillingen vår rundt det med vogn. Vi bor i 3 etg. uten heis. Da fikk jeg et genialt forslag fra henne. Kjøpe sportsvogn eller en duo vogn og en myk bærebagg. Eller en pose med bæresæle på. Alt etter årstiden.Hun anbefalte ikke kombivogn fordi bærebaggen er tung. Så da vet jeg hva jeg vil han når den tid kommer. Brio duo eller sportsvogn, med myk bagg til bruk i den varme årstiden og en pose med bæresæler til den kalde...Alt etter når den kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå