AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Ja så kryper det sakte mot jul og tradisjonen tro vil det si at gateavis-selgere stiller seg opp utenfor butikkene.. Jeg er på ingen måte imot tiltaket slike aviser er og synes det er flott at narkomane får en mulighet til å synes, dele sin historie og være en del av noe. MEN etter å ha møtt på en av disse selgerne HVER dag denne uka begynner jeg å bli forsynt. At de står i byen og andre større plasser er helt ok, men jeg vil slippe å ta stilling til dette hver gang jeg skal på butikken eller fylle bensin! Senest i ettermiddag skulle jeg handle på vei hjem fra jobb, og får så spørsmålet om jeg vil kjøpe en avis. Jef svarte som sant var, at jeg har kjøpt denne uken. "Men det går jo til en god sak" svarte han og satte de slitne øynene i meg. Hvem blir ikke truffet av slikt?! Og hva i alle dager svarer man på et sånt spørsmål?! Endte med "Nei jeg tror ikke det i dag" eller noe i den duren, og da jeg kom ut av butikken med alle pakkenellikene mine sto han fortsatt og holdt opp avisen foran meg, sikker på at du ikke vil kjøpe? -liksom. Det er jo ikke så mye man får gjort med denne saken, men er det noen her som er enig? Eller er jeg helt på jordet?Anonymous poster hash: 64836...2d7 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg har begynt å snu bilen når jeg ser at det står folk og selger utenfor butikkene. En del av dem er innpåslitne og tar ikke et neitakk for et nei. Handler heller andre steder. Anonymous poster hash: 6455e...020
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå