Gå til innhold

Møttes full på byen - er han ute etter mer enn én ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg var ute med venner på mandag. Det ble en lang natt og jeg endte opp med å snakke, kline og rote med en mann. Han var morsom og han fulgte meg hjem. Jeg var veldig full, og sa jeg ikke var interessert i å ha sex med en fyr jeg ikke kjente eller hadde møtt edru. Han ville møtes igjen. Han har sendt melding og la meg til på facebook, jeg har svart. I dag spurte han om hvor jeg skulle og ha som skjedde. Dette virker veldig useriøst eller? Hva skal jeg svare? Jeg er ikke ute etter verken ONS eller knullekompis. Jeg tenkte at hvis han ber meg på kaffe/øl/lunsj/konsert så ville jeg sagt ja, om ikke annet, bare for å se om han var så hyggelig som jeg husker.

Hilsen kvinne 23

Anonymous poster hash: 990da...62a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg møtte kjæresten min når han var sørpefull og eg edru, og han var kun interressert i nåke meir og ikkje ons.

Anonymous poster hash: 472e2...8e7
Skrevet

Hva kan jeg svare? Jeg tenkte å vente til i morgen kanskje? Jeg er ikke interessert i å møte ham ute. I kveld har jeg uansett hjemmekveld og er sliten.

Kvinne 23

Skrevet

Vil han møtes ute eller hjemme hos en av dere? 

Samme som kommerte over her

Anonymous poster hash: 472e2...8e7
Skrevet

Hva kan jeg svare? Jeg tenkte å vente til i morgen kanskje? Jeg er ikke interessert i å møte ham ute. I kveld har jeg uansett hjemmekveld og er sliten.

Kvinne 23

Kvinne 23

Si ja, og foreslå p møtes en dag kl 18 f,eks til å spise eller gå på cafe eller noe lignende.

Ikke hjemme hos han eller deg,det kan gi feil inntrykk :)

Anonymous poster hash: 20036...64c

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde bare svart at jeg har rolig hjemmekveld, og sett hvor han tok det derfra. Dersom han ikke svarer mer, eller maser om å få deg med ut, så kan du være ganske sikker på at han bare var ute etter sex.

Skrevet

Jeg hadde bare svart at jeg har rolig hjemmekveld, og sett hvor han tok det derfra. Dersom han ikke svarer mer, eller maser om å få deg med ut, så kan du være ganske sikker på at han bare var ute etter sex.

Why?  :klo:

• Liker 3
Skrevet

Ja, god forslag :)

Skrevet

Why? :klo:

Fordi dersom han var interessert i noe mer hadde han invitert henne med på noe edru.

• Liker 1
Skrevet

Fordi dersom han var interessert i noe mer hadde han invitert henne med på noe edru.

det der! 

det å møtes på byen er jo ikke akkurat hint til å ville ha noe mer en bare sex. 

Anonymous poster hash: 030d7...eb6

Skrevet (endret)

Hmm... Det kan kanskje stemme i noen tilfeller, men det kan også være at han er litt sjenert? Han har jo sendt henne melding i ettertid. 

Dessuten, hvis en mann i utgangspunktet er ute etter kun sex så spiller det jo ingen rolle om man har sex på 1. eller 10. date. 

Men jeg er enig i at de bør gjøre noe sammen edru, og ikke kun møtes i fylla. Det er jo forsåvidt ikke et godt tegn egentlig, men som sagt - kanskje han er sjenert og føler seg mer trygg hvis han har drukket litt? Ikke vet jeg.

Endret av Ms.Sommerfugl
  • Liker 3
Skrevet

Hva om mannne har planer med sine kompiser om å gå ut, og hadde håpt å møte ts der?

• Liker 2
Gjest Franke Ann
Skrevet

Dette ville jeg tolket som en oppfordring til å la henne være i fred.

Skrevet

Hva om mannne har planer med sine kompiser om å gå ut, og hadde håpt å møte ts der?

Jeg tenker at dersom han faktisk er oppriktig interessert i å bli kjent med henne, så spør han om hun vil møtes på et senere tidspunkt når hun sier hun ikke skal ut i dag.

Jeg mener ikke at TS skal være avvisende, men at dersom jeg var henne hadde jeg holdt en god tone, sagt at jeg skulle være hjemme i kveld, og sett om han var interessert i å holde kontakten etter det.

Skrevet

Nå sendte han melding på mobilen min også (første var på facebook og er lettere å overse uten å være uhøfflig). I denne spurte han om hva jeg gjør i kveld og om jeg vil gå ut. Det virker litt mer ordentlig. Men jeg har akkurat vært forkjøla og sitter med te og dataen i senga og er ikke interessert i å sprette opp og gå ut.

Kvinne 23

Skrevet

Det er sant.

Skrevet

Det kommer vel an på hvordan det blir sagt? Jeg mente at det ville vært budkapet mitt i meldinga, ikke hele meldinga. :)

Skrevet

Samme her, dette hlres ut som en jente som finner på unnskyldinger for å ikke møtes/drepe en samtale.

Sett fra guttens perspektiv, selvsagt.

Skrevet

Nå sendte han melding på mobilen min også (første var på facebook og er lettere å overse uten å være uhøfflig). I denne spurte han om hva jeg gjør i kveld og om jeg vil gå ut. Det virker litt mer ordentlig. Men jeg har akkurat vært forkjøla og sitter med te og dataen i senga og er ikke interessert i å sprette opp og gå ut.

Kvinne 23

Hva med det forlaget lengre opP? kl 18 cafe/resturant?

Skrevet

Nå sendte han melding på mobilen min også (første var på facebook og er lettere å overse uten å være uhøfflig). I denne spurte han om hva jeg gjør i kveld og om jeg vil gå ut. Det virker litt mer ordentlig. Men jeg har akkurat vært forkjøla og sitter med te og dataen i senga og er ikke interessert i å sprette opp og gå ut. Kvinne 23 Anonymous poster hash: 990da...62a

Spontanitet! Tenk om dette er drømmemannen, og forskjellen på å gå ut og å bli hjemme er en fantastisk spennende fremtid med ham, eller å vente på neste fullefant på byen et år fra nå ;)

Jeg siterer sjeldent ABBA, men Take a chance (on "me")

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...