AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Potetball i går, taco med skjell i dag. Nå har jeg VONDT i magen:( Hvorfor lærer jeg ikke?!? Er som hvis jeg tar en bit med noe karbohydrater blir kroppen fullstendig hekta, og jeg klarer ikke huske hvorfor jeg holder meg unna det til vanlig.. 😂😅Anonymous poster hash: a1548...910
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 fordi karbohydrater er kjempegodt? Anonymous poster hash: 77cd6...8da 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 fordi karbohydrater er kjempegodt?Anonymous poster hash: 77cd6...8da Jepp!! Men den idiotiske magen liker det ikke😫Anonymous poster hash: 7012c...7db
Gjest Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Kjenner meg så godt igjen, TS Går på en smell en gang i blant, akkurat så lenge mellom hver gang at jeg har glemt hvor vondt jeg fikk forrige gang Lå i to lange dager med full forstoppelse og en helvetes mageknipe forrige gang....never again!
Mynona Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 Tråden er ryddet for personangrep. Mynona, mod.
Pringle Skrevet 23. oktober 2015 #6 Skrevet 23. oktober 2015 Blir fryktelig nysgjerrig - hva i all verden kan det være i potetball og tacoskjell som gir deg vondt i magen? Har du forspist deg? Hva mener du med hekta? Og hvordan spiser du når du holder deg unna karbohydrat til daglig? 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #7 Skrevet 23. oktober 2015 Blir fryktelig nysgjerrig - hva i all verden kan det være i potetball og tacoskjell som gir deg vondt i magen? Har du forspist deg? Hva mener du med hekta? Og hvordan spiser du når du holder deg unna karbohydrat til daglig? Spiser stort sett ketogent. Så når det blir store mengder karbohydrater blir jeg skikkelig oppblåst, og får veldig mageknip.. Trives veldig godt med lavkarbo, men er også veldig glad i poteter, mel, sukker.. Gjør ikke dette for å slanke meg, så det er ingen dum slankediett, men fordi kroppen min fungerer så mye bedre uten. Har også et eksem som blir mye verre med engang jeg spiser sukker..Anonymous poster hash: 7012c...7db
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #8 Skrevet 23. oktober 2015 Kjenner meg så godt igjen, TS Går på en smell en gang i blant, akkurat så lenge mellom hver gang at jeg har glemt hvor vondt jeg fikk forrige gang Lå i to lange dager med full forstoppelse og en helvetes mageknipe forrige gang....never again! Haha, bra det ikke er bare meg da😉 Jah, forstoppelse.. Får vel det også nå, det hadde jeg glemt😅Anonymous poster hash: 7012c...7db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå