Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser mellom 1000- 1200 kcal hver dag, spiser mer i helgene, men jeg går ikke ned.

Går på lavkarbo men ingenting skjer, kroppen vil ikke mer ned. trener ikke noe annet enn at jeg går mye tur i skog og mark og i fjellet

Kan det være pga jeg spiser litt godterier og usunn mat på lørdg?

Lun den dagen ejg spiser slik mat.

Er 174 cm og 76 kg

Anonymous poster hash: 852ff...148
Videoannonse
Annonse
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Spiser du for lite går kroppen i såkalt "sultemodus" og tviholder på det den kan. Kanskje det er det som skjer?

Ville prøvd å spise mere kalorier og heller trent mer. Treningssenter feks :)

Skrevet

Hva du spiser påvirker ikke vekta. Kroppen kan heller ikke "nekte" å brenne fett, hvis du har kaloriunderskudd. Hvordan vet du at du spiser mellom 1000 og 1200 kalorier pr dag? Hvor mye spiser du i helgene?

Skrevet

Jeg bruker lifesumappen og veier opp absolutt alt jeg pakker i munnen og da blir det mellom tusen til ca 1200 kcal daglig, unntatt lørdag.Da kan jeg spise pommesfrites og smågodt og litt is. så blir jo en god del mer enn 1200 kcal :P

Skrevet

Jeg bruker lifesumappen og veier opp absolutt alt jeg pakker i munnen og da blir det mellom tusen til ca 1200 kcal daglig, unntatt lørdag.Da kan jeg spise pommesfrites og smågodt og litt is. så blir jo en god del mer enn 1200 kcal :P

Tell kalorier også på lørdagen. Selv om du tror du spiser sunt, kan helga ødelegge alt. Det er ikke kalorier pr dag som gjelder, men hele uka. 

Engelsk program, Secret Eaters:

Anonymous poster hash: 70ad7...c01

Skrevet

Du må se hele uka under ett. Når du ikke har peiling på hvor mye kalorier du spiser i helga vet du ikke om du egentlig er i underskudd.

Anonymous poster hash: 78661...cb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...