AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Min bror er gift med ei dame som har ei datter fra et tidligere ekteskap. Bror og svigerinne har fått ett felles barn også. Jeg behandler selvfølgelig barna likt, og jeg er stolt tante til begge to. Men jeg lurer på om det er rart at vi ikke ble invitert i familiebursdag for den eldste jenta, når vi blir invitert i bursdagen til yngstemann? Min svigerinne inviterte kun sin egen familie og ingen av oss i "bonusfamilien" (elstejenta har forøvrig ikke noen kontakt med far eller hans familie) Må si at jeg ble litt såret, er det vanlig å gjøre det sånn? Anonymous poster hash: 73ffb...b90
peppermyntete Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg synes det høres veldig rart ut! Denne jenta er jo søsken med fellesbarnet, rart av moren og stefaren (din bror) å ikke inkludere henne skikkelig i familien. 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Min bror er gift med ei dame som har ei datter fra et tidligere ekteskap. Bror og svigerinne har fått ett felles barn også. Jeg behandler selvfølgelig barna likt, og jeg er stolt tante til begge to. Men jeg lurer på om det er rart at vi ikke ble invitert i familiebursdag for den eldste jenta, når vi blir invitert i bursdagen til yngstemann? Min svigerinne inviterte kun sin egen familie og ingen av oss i "bonusfamilien" (elstejenta har forøvrig ikke noen kontakt med far eller hans familie) Må si at jeg ble litt såret, er det vanlig å gjøre det sånn?Anonymous poster hash: 73ffb...b90 Jeg forstår barnets mor veldig godt. Dette barnet har allerede to etablerte familier: sin mors familie og sin fars familie. Det blir voldsomt å blande inn nok en families familie. Anonymous poster hash: f33a3...358
FruN Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg forstår barnets mor veldig godt. Dette barnet har allerede to etablerte familier: sin mors familie og sin fars familie. Det blir voldsomt å blande inn nok en families familie.Anonymous poster hash: f33a3...358 Leste du HI eller...? Far/fars familie er ikke inne i bildet... 3
FruN Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 For å svare på HI: Jeg synes dette virker merkelig jeg og. Har dere fått noen grunn til dette? 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #6 Skrevet 23. oktober 2015 Når fars familie ikke er inni bildet burde det vært veldig naturlig at dere ble invitert. Iallefall hvis dere bor i nærheten og er mye hos de og behandler henne som en del av familien. Litt annerledes om fars familie fortsatt var aktuell, men hadde det vært her hadde iallefall begge sidene blitt invitert. Anonymous poster hash: 4bbc3...bd3
Gjest Magnifiq Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Kanskje hun tenker at dere ikke vil? Jeg hadde sagt i fra jeg.. At jeg ser på xxx som mitt tantebarn, like mye som xxx, så jeg syns det var litt leit å ikke bli invitert.
Cata Skrevet 24. oktober 2015 #8 Skrevet 24. oktober 2015 Så lenge far og fars familie ikke er aktuelle så var det litt rart, ja. Hadde de deltatt så hadde jeg skjønt det bedre. 1
Sulosi Skrevet 24. oktober 2015 #9 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg tror du skal våge å være tydelig på at du ønsker å bli invitert. Si at du ser på henne som en niese på lik linje med det andre barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå