Gjest Overrasket Skrevet 24. oktober 2015 #21 Skrevet 24. oktober 2015 Vin blir ofte bitter og "tørr". Cider liker jeg sjeldent, fordi det har en bitter smak og tørr, slik som vin. Men, har tenkt på å prøve champagne. Aldri smakt det før. Kan det være noe for meg? Hvilke anbefaler du? Billig og smaker godt Anonymous poster hash: ee628...fe5 Basert på det jeg har uthevet bør du ikke forsøke champagne. Jeg sier ikke det for å være sarkastisk, men champagne høres ikke ut som drikken for deg.
Gjest Zeitgeist Skrevet 24. oktober 2015 #22 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg skulle til å foreslå Möet Chandon Nectar Imperial, men den er ikke særskilt billig.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #23 Skrevet 25. oktober 2015 Du må rett og slett be om andre viner på polet, og drikke deg opp til å like de tørre og gode. Ofte starter ungdom med søt hvitvin, eller søt cava. Du kan helt sikkert like sangria, peach canei, blue nun hvitvin eller martini asti. Bare be om noe søtt og ukomplisert på polet, så kan du teste ut. De færreste begynte rett på kompliserte og tørre hvitvin da de var unge, personlig takler jeg ikke det søte nå,men likte det da jeg var ung. Nå er jeg i slutten av 20-årene. Det samme gjelder forøvrig cider; de kommer i alle varianter. Du liker sikkert ikke den gjærede smaken, så vil tro en del av de svenske vil være noe for deg. Champagne derimot. Det er som regel tørt. Så ikke kast bort penger på det enda. Be om søt cava på polet, gjerne i små flasker, så kan du jo teste litt. Anonymous poster hash: 5c39c...144
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå