AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Hei, jeg er en ung norsk mann på 20 år og jeg har vært arbeidsledig i 8 måneder, på denne tiden har jeg vært aktiv arbeidssøker uten hell. I dag var jeg innom en Kiwi butikk for å legge igjen en CV og høre om de trenger en medarbeider. Her spurte jeg etter daglig leder, så kom en svart mann, så måtte bare spørre igjen om det var han som var daglig leder, han sa ja. Så sa han at det var fullt og at han ikke hadde lyst på min CV. Så nå sitter jeg her fortvilet, og må jo bare spørre: Hvorfor tillater regjeringen at Norge skal islamiseres og tas over av innvandrere? Er jo en enerom overflod av innvandrere fra før, og vi skal altså ta inn fler? Anonymous poster hash: 525ec...328
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Hva babler du om? Dette har virkelig 0 sammenheng. Anonymous poster hash: 4dde5...1ab 4
Gjest Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg synes vi skal omdøpe Norge til Odins Land
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg synes vi skal omdøpe Norge til Odins Land Why? Alle kvalitetene vikingene besatt er utvisket. Anonymous poster hash: 4cfa1...010
Ramona Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 Typisk scenario hvor ung mann ikke opplever suksess i et område i livet hvor en person som tilhører en annen gruppe har suksess. Da er det den andre gruppen sin feil at ung mann er mislykket og det er politikerne sin feil. Hvorfor ikke bare dra på Kiwi og drepe 13 uskyldige mennesker for å markere ditt standpunkt? Evt ta de sammen og søke på flere jobber. 2
Haru Skrevet 23. oktober 2015 #6 Skrevet 23. oktober 2015 Aaah så det du sier er at han var rasistisk elns mot deg fordi du ikke fikk jobb der way to go 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #8 Skrevet 23. oktober 2015 Typisk scenario hvor ung mann ikke opplever suksess i et område i livet hvor en person som tilhører en annen gruppe har suksess. Da er det den andre gruppen sin feil at ung mann er mislykket og det er politikerne sin feil. Hvorfor ikke bare dra på Kiwi og drepe 13 uskyldige mennesker for å markere ditt standpunkt? Evt ta de sammen og søke på flere jobber. Ser sånn ut ja! Jeg får det ikke til! Jeg føler meg bedre hvis jeg finner noen andre jeg kan skylde på! Anonymous poster hash: cfc77...dd5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #9 Skrevet 23. oktober 2015 Typisk scenario hvor ung mann ikke opplever suksess i et område i livet hvor en person som tilhører en annen gruppe har suksess. Da er det den andre gruppen sin feil at ung mann er mislykket og det er politikerne sin feil. Hvorfor ikke bare dra på Kiwi og drepe 13 uskyldige mennesker for å markere ditt standpunkt? Evt ta de sammen og søke på flere jobber. I dette scenarioet er det åpenbart at du stemmer rødgrønt Anonymous poster hash: 525ec...328
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #10 Skrevet 23. oktober 2015 Bare fordi daglig lederen var svart så skal Norge islamiseres? Du har virkelig forstått det. Er du sikker på at det ikke er IQ'en din som stopper deg fra å få jobb? just saying!Anonymous poster hash: efbea...02c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå