MariaHP Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Noen som har tips? Trenger ullundertøy til en aktiv 5 åring! Han er både høyt og lavt og ulltøyet må gjerne tåle litt!
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Hakke peiling, men hvis du er som 99% av oss nordmenn og tror pris er kvalitet, så kanskje kjøp av merket Janus. Sikkert bra, men koster litt mer enn annet. Anonymous poster hash: c024f...008
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Noen som har tips? Trenger ullundertøy til en aktiv 5 åring! Han er både høyt og lavt og ulltøyet må gjerne tåle litt! Vi er selv veldig fornøyde med Pierre Robert, ikke opplevd at det slites hull "av ingenting", også er det ikke så fryktelig dyrt at det er krise om det blir hull heller. Høst, vinter og ridlig vår er det stort sett ulltøy vår går med inne. Har ullsett fra i fjor som fortsatt kan brukes i år. Vi passer på å ikke vaske det for ofte, og med ullvaskemiddel, det hjelper nok litt på. Men har hørt at andre ikke er like fornøyde. Du må nok bare prøve ut og se hva som passer dere. Anonymous poster hash: 97330...bb7
skruf Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg er veldig fornøyd med ullundertøy fra Devold og Ullvang. Utrolig slitesterkt og god kvalitet. Lillesøster bruker ullundertøyet som storesøster brukte, det er mye brukt og vasket, men like fint og ikke slitt i det hele tatt selv om hun er andremann som bruker det. Begge jentene har alltid vært veldig aktive jenter, og da særlig lillesøster. Pierre Robert er jeg ikke fornøyd med. Begge har fått av det merket i julegaver fra familier, og jeg synes det blir slaskete etter noen vask, og enkelte plagg har fått hull.
Gjest *kokos* Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Ikke Cubus, i allefall! Der blir det hull med en gang. Synes også at Joha tåler lite, og prisen er stiv. Har en longs fra Devold som har holdt veldig godt til begge ungene, men jeg husker ikke hvor en kjøper dette merket? Noen som vet?
skruf Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Jeg har kjøpt Devold på Gsport iallefall, men ikke vært innom der nå i høst enda, så vet ikke helt sikkert. Får bestilt på nett https://www.sportamore.no/produkter/?brand=devold&gclid=CLD26_jN2sgCFSTecgodr8wCxg https://www.devold.com/nb-NO/ Ser og at XXL fører devold, mulig det var der jeg kjøpte og ikke gsport. https://www.xxl.no/search?text=devold Endret 24. oktober 2015 av skruf
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Ull og ullfibre er ikke de mest slitesterke. Skal du ha noe som er mer slitesterkt burde du går for noe som ikke er ren ull. Enten en polyamidblanding i selve strikket eller typisk base layer som denne fra helly hansen Anonymous poster hash: beb1c...d97
Peter007 Skrevet 24. oktober 2015 #8 Skrevet 24. oktober 2015 Noen som har tips? Trenger ullundertøy til en aktiv 5 åring! Han er både høyt og lavt og ulltøyet må gjerne tåle litt! Er vel som til voksne som barn. Kvaliteten er den samme ofte. God erfaring med Devold modell activ. Den klør heller ikke. Blitt en favoritt. Både behagelig og slitesterk. Ikke den billigste men heller ikke dyrest. Bruker den både til jobb, fritid og trening i kulde.
Gjest chiki Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Vi har mest janus. Kjøper på coop når det er på tilbuf
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 Vi er glad i Pierre Robert! De kan faktisk vaskes på 40 grader, selv om vi har såpass mye ull i omløp at det raskt blir nok til full ullvugge uansett. PR ble best i test i fjor da Foreldre og Barn testet. I år kom de dårligere ut pga krymping, men det var iflg PR fordi det var klær fra prøvekolleksjonen som ble testet og det ulltøyet som faktisk ligger i butikk har garanti om maks 3% krymp. De bruker mulesingfri merinoull. Størrelsene varer i 2 sesonger, og PR kommer med jevne mellomrom på 40 % rabatt på Coop Obs Hypermarked iallfall. Og i nettbutikken på PR. Ellers bruker vi Tom &Trine fra Sparkjøp for å ha noen streite, ensfargede ullplagg, og ikke minst har vi den geniale ullribb-buksen fra Nøstebarn som er perfekt for både høst (utenpå bukse/strømpebukse når det ikke er superkaldt, og som mellomlag når det er skikkelig kaldt). Anonymous poster hash: 397a4...e56
MariaHP Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter #11 Skrevet 25. oktober 2015 Takk for mange gode svar dere! Vi har prøvd både PR og Cubus. Syns det fort blir slitt! Kjøpte et sett fra bergans på tilbud her om dagen,virker som skikkelig kvalitet,håper det holder en stund. Skulle gjerne hatt noen sett men det blir fort dyrt. Skal kjøpe et par sett fra devold tenker jeg 😊 takker og bukker!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #12 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg kjøper mye pierre robert og janus, ikke av det aller dyreste men likevel god kvalitet synes jeg Anonymous poster hash: 1f7bb...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå