_havets datter_ Skrevet 26. september 2004 #1 Skrevet 26. september 2004 nå sitter jeg her og er utrolig sliten. denne helgen har jeg passet de to barna til noen venner av meg for første gang en hel helg, og det kjenner jeg godt på kroppen.. fy søren å mye energi barn har, denne helgen har virkelig vært en lang treningsøkt. må si jeg beundrer småbarnsforeldre:) har vært en veldig hyggelig helg da, men nå skal det bli godt å snart krype under dyna.
Gjest LoisLane Skrevet 26. september 2004 #2 Skrevet 26. september 2004 Så snill du er! Håper du ikke er skremt nå.
Charmina Skrevet 27. september 2004 #3 Skrevet 27. september 2004 Så kjekt at du stiller opp :-) Men faktisk er det sånn at med egne barn blir man ikke så sliten som når man har andre sine barn! Det er nok fordi at man kjenner sine barn bedre både lynnet og rutinene! Også slapper man kanskje mere av med sine egne! Jeg blir også ganske sliten når jeg har hatt andre sine unger her en helg for jeg er mye mer på vakt da merker jeg!Er jo så redd noe skal hende dem når det er jeg som har ansvaret for dem! Men det er kjekt å se hvordan andre barn er og jeg sier ikke nei til pass av andres barn så lenge det passer for oss å ha dem! Men du må bare ikke ta skrekken for dette er noe de fleste føler! Stor klems fra Charmina 45 dager til termin
:-) anna Skrevet 27. september 2004 #4 Skrevet 27. september 2004 Også er det noe med at man vet hvordan man roer ned / unngår problemer med sine egne barn. Man kjenner signalene slik at man får "foret dem" før de blir krakilske og lagt dem før de blir overtrøtte. Man ser når de trenger kosestund med bok og når de trenger aktiv lek. Synes også det er kjempeslitsomt å passe andres barn... mens min egen er helt uproblematisk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå