Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2002 #1 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg lurer på hvordan det i det hele tatt er mulig for et nogenlunde oppegående reklamebyrå å lage en så utrolig elendig reklamespot som den for Avtalegiro som for tiden går på P4... Folkene der må jo være fullstendig hjernedøde hva angår fantasi!! Dette er den desidert mest idiotiske reklamen jeg har vært borti siden gamle Adolf rusla inn i Polen... Flere med samme oppfatning her? - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #2 Del Skrevet 4. mars 2002 Du mener regninger regninger, regninger?.... Utrolig teit!!!!!!!!!!! Helt enig med deg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2002 #3 Del Skrevet 4. mars 2002 D er lige presis den jeg tenker på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 4. mars 2002 #4 Del Skrevet 4. mars 2002 Ja, helt enig! Den er kjempeirriterende å høre på! De kunne i alle fall ha kuttet den drastisk ned! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 4. mars 2002 #5 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg hører aldri på P4 lenger. Det er rett og slett for mye reklame der... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2002 #6 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg har selv vurdert og kutte dem ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petra Skrevet 4. mars 2002 #7 Del Skrevet 4. mars 2002 Iriterende reklame. dDe kommer til å miste lyttere (hvis d har så mange igjenn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 4. mars 2002 #8 Del Skrevet 4. mars 2002 Hehe, de er nok klar over at den ikke virker spesielt intelligent. Men poenget deres er at reklamen blir lagt merke til - og det blir den tydeligvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2002 #9 Del Skrevet 4. mars 2002 Som de sier i USA; all PR er god PR.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 4. mars 2002 #10 Del Skrevet 4. mars 2002 Hele poenget med reklamen er at folk ikke skal unngå å oppfatte at regninger kan betales ved hjelp av avtalegiro. Jeg er også blandt de som irriterer meg grønn over denne reklamen om dagen..... sikkert fordi de fleste allerede vet at denne betalingsformen eksisterer. Jeg har avtalegiro på de regningene jeg ønsker... kunne ha hatt det på flere..... men nå, etter denne reklamen...... Nope sta som jeg er _________________ Kristian (71)1212[ Dette Innlegg er endret av: Kristian (71) den 2002-03-04 21:57 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 4. mars 2002 #11 Del Skrevet 4. mars 2002 Forferdelig slitsom og teit reklame! Ikke morsom i det heletatt!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villen Skrevet 4. mars 2002 #12 Del Skrevet 4. mars 2002 slutta å høre på reklameradio for mange år sia. ting kan jo ha bedra seg siden den tid, men sist jeg sjekka var absolutt alle radioreklamer helt grusomme. kanskje nivået ligger høyere nå siden det bare er denne ene dere klager på? vel, det blir ikke meg som gidder å undersøke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #13 Del Skrevet 5. mars 2002 Vel den blir iallfall lagt merke til og d er vel det som er hensikten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå