Gå til innhold

Reklame for folket??

Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Jeg lurer på hvordan det i det hele tatt er mulig for et nogenlunde oppegående reklamebyrå å lage en så utrolig elendig reklamespot som den for Avtalegiro som for tiden går på P4...

Folkene der må jo være fullstendig hjernedøde hva angår fantasi!! Dette er den desidert mest idiotiske reklamen jeg har vært borti siden gamle Adolf rusla inn i Polen...

Flere med samme oppfatning her?

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du mener regninger regninger, regninger?....

icon_biggrin.gif

Utrolig teit!!!!!!!!!!! Helt enig med deg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt enig! Den er kjempeirriterende å høre på! De kunne i alle fall ha kuttet den drastisk ned! icon_mad.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører aldri på P4 lenger.

Det er rett og slett for mye reklame der... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, de er nok klar over at den ikke virker spesielt intelligent.

Men poenget deres er at reklamen blir lagt merke til - og det blir den tydeligvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele poenget med reklamen er at folk ikke skal unngå å oppfatte at regninger kan betales ved hjelp av avtalegiro.

Jeg er også blandt de som irriterer meg grønn over denne reklamen om dagen..... sikkert fordi de fleste allerede vet at denne betalingsformen eksisterer.

Jeg har avtalegiro på de regningene jeg ønsker... kunne ha hatt det på flere..... men nå, etter denne reklamen...... Nope icon_biggrin.gif sta som jeg er icon_smile.gif

Kristian (71)1212[ Dette Innlegg er endret av: Kristian (71) den 2002-03-04 21:57 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutta å høre på reklameradio for mange år sia. ting kan jo ha bedra seg siden den tid, men sist jeg sjekka var absolutt alle radioreklamer helt grusomme. kanskje nivået ligger høyere nå siden det bare er denne ene dere klager på? vel, det blir ikke meg som gidder å undersøke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...