Gå til innhold

Hold-in strømpebukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner man en god hold-in strømpebukse som ikke koster all verden? :)

Gjest Holititten
Skrevet

Coop Obs selger fra Pierre Robert, de er ikke dårlige i pris der. Lindex har godt utvalg også.

Skrevet

Jeg liker de fra HM.

Anonymous poster hash: 3ef2f...43a
  • Liker 1
Skrevet

Coop Obs selger fra Pierre Robert, de er ikke dårlige i pris der. Lindex har godt utvalg også.

Jeg var i akutt krise med raknet strømpebukse på vei til en begravelse her om dagen og spurtet inn på Obs og kjøpte den nye hold-in strømpebuksen fra Pierre Robert.

Den kostet kr 99,- og jeg ble veldig positivt overrasket over den. Kommer til å kjøpe flere :).

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med de fra Lindex! Holder inn det de skal men det er fortsatt mulig å puste og spise i dem ^^

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvor finner man en god hold-in strømpebukse som ikke koster all verden? :)

Holdin fra Cubus er å anbefale :) De koster 69,-, billigere enn Pierre Robert og er faktisk av bedre kvalitet med tanke på å ha på seg ;) De fåes i 40 og 20den :)

Endret av tdm900
  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk for alle tips :D

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg liker H&M sin. Koster 79,- :)

Skrevet

Tusen takk for alle tips :D

Vil bare tipse om denne hold-in pantsen fra Chantelle.  Har prøvd mange men denne gjør alt, holder inn magen, løfter rumpa og rekker helt opp til under puppene, den er også sømløs. Koster jo mer enn en strømpebukse men du har den i mange år.  Zalando har gratis frakt og retur. 

https://www.zalando.no/chantelle-basic-shaping-panty-undertoy-beige-ch921k02c-916.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...