AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Del Skrevet 23. oktober 2015 Heisann! Jeg har tenkt å lage fotokalender til venner og familie med bilder fra året som har gått. Jeg ønsker at fotokalenderen skal bli estetisk pen, men også at den er relativt enkel å lage og utforme, samt at den ikke koster skjorta. Er det noen her inne som har erfaring med å lage fotokalendere? Setter stor pris på noen tips Anonymous poster hash: dd83a...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hei igjen! Må legge til at jeg selvfølgelig ønsker å lage den på en fotoside på internett.. ;-) TS Anonymous poster hash: dd83a...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamsen Skrevet 23. oktober 2015 #3 Del Skrevet 23. oktober 2015 Vi laget på vistaprint i fjor. Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Del Skrevet 24. oktober 2015 Japan Foto vant en test i fjor. Har vært veldig fornøyd med min kalender derfra.Anonymous poster hash: 44cac...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 24. oktober 2015 #5 Del Skrevet 24. oktober 2015 Har lagd på både fujidirekte og Fotoknudsen. Meget fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #6 Del Skrevet 26. oktober 2015 Laget på fotoknudsen i fjor. Jeg ble fornøyd og også han som fikk den. De har også 50 % på fotokalender og fotobøker og julekort frem til 1 november . (Tror jeg iallfall vis jeg husker rett) Vurderer å lage i år. Det eneste jeg syns er kjipt med fotoknudsen er at jeg syns det tar evigheter å legge inn bilder der. Mulig det har blitt bedre i år?Anonymous poster hash: 59a1c...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 31. oktober 2015 #7 Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg har brukt Fotoknudsen. Er stort sett fornøyd, men har opplevd noen ganger at bildene har vært blasse i fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå