AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #21 Skrevet 24. oktober 2015 syns "jentete" er feil måte å forklare dette på. hvordan ville du forklart dette da? Anonymous poster hash: 8e711...6d6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #22 Skrevet 24. oktober 2015 høres litt rart ut at en svær mann blir eid av en spjæling Anonymous poster hash: 24ad3...9ae Sier du også at menn ikke kan bli utsatt for overgrep av kvinner? Anonymous poster hash: 060f0...35e 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #23 Skrevet 24. oktober 2015 Skjønner at du er forvirret. Du har bygd deg opp et syn på deg selv som er ganske ensidig (tøff, sterk og barsk), og nå har du plutselig oppdaget en side ved deg selv som ikke samsvarer med eget syn på din identitet. Men gjør det noe å ha flere personlighetstrekk? Vi er vel alle en blanding av redde og tøffe, sterke og svake, selvstendige og avhengige. Spesielt seksualiteten vår kan ha sjatteringer fra flere personlighetsaspekt. Det er mange som både liker å kreve og å bli beordret. Det at du følte deg underdanig i en setting, betyr jo ikke at du må være ydmyk og underdanig i alle situasjoner heretter. Og det å ha en ONS som ikke klaffer helt optimalt, har vel de fleste opplevd, uavhengig av om det er menn eller kvinner. Hvis hans måte å snakke til deg på ikke var helt din "greie", så var dere kanskje ikke helt "ment for hverandre" i senga, men sånn er det jo med mange. En mislykket ONS er ikke noe å analysere for dypt. Anonymous poster hash: 73ee7...baa 2
NorskTroll Skrevet 24. oktober 2015 #24 Skrevet 24. oktober 2015 hvordan ville du forklart dette da? Anonymous poster hash: 8e711...6d6 Holdt med "underdanig" eller at det føltes nedtrykkende. Å kalle det jentete var bare teit. 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #25 Skrevet 24. oktober 2015 Holdt med "underdanig" eller at det føltes nedtrykkende. Å kalle det jentete var bare teit. Men det ER jo jentene som blir knulla. Gutta knuller de 😉 Derfor jentene blir så følsomme etter sex, de blir jo "owned" mens gutta får orgasme.Anonymous poster hash: 899ae...c4a
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #26 Skrevet 24. oktober 2015 Men det ER jo jentene som blir knulla. Gutta knuller de Derfor jentene blir så følsomme etter sex, de blir jo "owned" mens gutta får orgasme.Anonymous poster hash: 899ae...c4a han har aldri hørt om en powerbottom eller en service top. Anonymous poster hash: 9061d...22b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #27 Skrevet 24. oktober 2015 Har nada trua på dette. Nok en fetisjtråd fra en ab som sitter og runker til alle svarene her inne. Denne tråden er den samma typen som det cuckold-fjaset, garantert. NEXT!Anonymous poster hash: 2ad9f...0d3 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #28 Skrevet 24. oktober 2015 Har nada trua på dette. Nok en fetisjtråd fra en ab som sitter og runker til alle svarene her inne. Denne tråden er den samma typen som det cuckold-fjaset, garantert. NEXT!Anonymous poster hash: 2ad9f...0d3 gjør ikke det nei, og cockold hva? snakker du om Anonymous poster hash: ef669...fa5
Hottrio Skrevet 24. oktober 2015 #29 Skrevet 24. oktober 2015 Men det ER jo jentene som blir knulla. Gutta knuller de Derfor jentene blir så følsomme etter sex, de blir jo "owned" mens gutta får orgasme.Anonymous poster hash: 899ae...c4a Jentene knuller også innimellom, de knuller gutta. 1
Ulla Ullsokk Skrevet 24. oktober 2015 #30 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg tror nok ikke du hadde blitt med på sex hvis du ikke hadde hatt det minste lyst, i det minste var du nysgjerrig. Jeg synes du skal være raus med deg selv og ta det som en annerledes erfaring. Hvis du blokker helt kan det hende du går glipp av mye moro som kan gjøre livet ditt mer spennende! Ikke heng deg opp i en identitet, lek med flere identiteter! Vær åpen og utforsk deg selv, ikke skam deg! Kanskje du finner ut at du likte det, men at det kræsjet med din egen oppfatning av deg selv. Eller kanskje du finner ut at du likte guttesex, men ikke den dominerende delen? Utforsk hodet ditt på en åpen måte!
Gjest Coolaid Skrevet 24. oktober 2015 #31 Skrevet 24. oktober 2015 Skal ikke påstå at dette er en trolletråd men tanken har streifet meg...... eller kanskje noe du drømmer om men ikke tør leve ut..... enda i hver fall. Uansett, du ønsker aksept for at du ønsker å ha sex med andre menn, du ønsker at vi her inne skal si det er greit. Okay, det er greit. Du er også redd at du skal forandre bildet du har av deg selv, og kanskje skal du det. Det virker som den barske fyren du prøver å være bare er et skall, noe du har tatt på deg. Hvorfor er du så redd for å bare være deg selv ?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #32 Skrevet 27. oktober 2015 Han trengte vel ikke si det til venninna di. Men gjort er gjort. Du har ikke ennå sagt at du IKKE likte det. Og kanskje burde flere gutter teste hvordan det er når det spruter inne i rumpa. Ikke det verste i verden. Anonymous poster hash: 21704...cda
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #33 Skrevet 27. oktober 2015 Test deg for HIV om noen mnd. Anonymous poster hash: 2abf3...f63
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #34 Skrevet 27. oktober 2015 Test deg for HIV om noen mnd. Anonymous poster hash: 2abf3...f63 Hvis ikke er det fare for at du får Analy Injected Death Sentence. Anonymous poster hash: ca226...dfc
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #35 Skrevet 2. november 2015 Hmm vet ikke helt hva jeg vil med tråden her men jeg er litt forvirret og rådvill. Havnet til sengs med en mann for første gang og jeg har litt vanskelig for å bearbeide inntrykkene. Jeg er en mann som var på fest med en venninde og hennes kompis, en bifil spinkel og sjenert nerd. Selv er jeg kraftig og veltrent, har rykte på meg for å være barsk. Han er 24 og jeg 35. Tidligere tilhørte jeg et gjengmiljø men har skjerpa meg siste årene. Men tilbake til saken : Etter noen tequila havnet jeg og han på et soverom hvor han spurte om jeg har sugd kuk før, jeg sa nei så svarte han at det skulle jeg nå og før jeg visste ordet av det hadde jeg kuk i munnen og senere så rævpulte han meg og hele tiden underveis sa han nedverdigende ting som jeg måtte gjenta. Han brukte kondom og glidemiddel men på slutten dro han av kondomen å ba meg gjenta "jeg er bitchen din" til han var ferdig, jeg sa det først en gang mens han kom inn i meg igjen, sa sa jeg det en gang til så ble han helt grisevill og akkurat mens jeg sa det for tredje gang så kjente jeg han sprutet inni meg og da var det akkurat som det ble en elektrisk storm i hjernen min og jeg merket personligheten min forandret seg i det øyeblikket... Jeg hadde en identitet før som tøff og dominerende men nå følte jeg meg plutselig underdaning og jentete. Resten av festen så var det plutselig jeg som var blyg rundt han.Senere skrøt han av det til venninda mi og hu fikk helt sjokk å sa at hu hadde forandret syn på meg. I ettertid har hu mobbet meg litt om det og tøyset om at "jeg kan ikke stole på at du kan passe på meg å forsvare meg i fremtiden ass, i en konflikt hadde du vil bøyd deg over å latt de tatt deg :P" Problemet er at jeg nå har blitt underdanig rundt menn. Litt vanskelig forklare følelsen jeg sitter med men jeg tenker på en måte han erobret meg å knullet istykker identiteten og manndommen min. Hva gjør jeg nå og hvordan takler jeg dette?Anonymous poster hash: ef669...fa5 You've been man-handled dude. Kan like godt kle deg i rosa nå. Anonymkode: 27774...959
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå