AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Hmm vet ikke helt hva jeg vil med tråden her men jeg er litt forvirret og rådvill. Havnet til sengs med en mann for første gang og jeg har litt vanskelig for å bearbeide inntrykkene. Jeg er en mann som var på fest med en venninde og hennes kompis, en bifil spinkel og sjenert nerd. Selv er jeg kraftig og veltrent, har rykte på meg for å være barsk. Han er 24 og jeg 35. Tidligere tilhørte jeg et gjengmiljø men har skjerpa meg siste årene. Men tilbake til saken : Etter noen tequila havnet jeg og han på et soverom hvor han spurte om jeg har sugd kuk før, jeg sa nei så svarte han at det skulle jeg nå og før jeg visste ordet av det hadde jeg kuk i munnen og senere så rævpulte han meg og hele tiden underveis sa han nedverdigende ting som jeg måtte gjenta. Han brukte kondom og glidemiddel men på slutten dro han av kondomen å ba meg gjenta "jeg er bitchen din" til han var ferdig, jeg sa det først en gang mens han kom inn i meg igjen, sa sa jeg det en gang til så ble han helt grisevill og akkurat mens jeg sa det for tredje gang så kjente jeg han sprutet inni meg og da var det akkurat som det ble en elektrisk storm i hjernen min og jeg merket personligheten min forandret seg i det øyeblikket... Jeg hadde en identitet før som tøff og dominerende men nå følte jeg meg plutselig underdaning og jentete. Resten av festen så var det plutselig jeg som var blyg rundt han. Senere skrøt han av det til venninda mi og hu fikk helt sjokk å sa at hu hadde forandret syn på meg. I ettertid har hu mobbet meg litt om det og tøyset om at "jeg kan ikke stole på at du kan passe på meg å forsvare meg i fremtiden ass, i en konflikt hadde du vil bøyd deg over å latt de tatt deg :P" Problemet er at jeg nå har blitt underdanig rundt menn. Litt vanskelig forklare følelsen jeg sitter med men jeg tenker på en måte han erobret meg å knullet istykker identiteten og manndommen min. Hva gjør jeg nå og hvordan takler jeg dette? Anonymous poster hash: ef669...fa5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Hmm vet ikke helt hva jeg vil med tråden her men jeg er litt forvirret og rådvill. Havnet til sengs med en mann for første gang og jeg har litt vanskelig for å bearbeide inntrykkene. Jeg er en mann som var på fest med en venninde og hennes kompis, en bifil spinkel og sjenert nerd. Selv er jeg kraftig og veltrent, har rykte på meg for å være barsk. Han er 24 og jeg 35. Tidligere tilhørte jeg et gjengmiljø men har skjerpa meg siste årene. Men tilbake til saken : Etter noen tequila havnet jeg og han på et soverom hvor han spurte om jeg har sugd kuk før, jeg sa nei så svarte han at det skulle jeg nå og før jeg visste ordet av det hadde jeg kuk i munnen og senere så rævpulte han meg og hele tiden underveis sa han nedverdigende ting som jeg måtte gjenta. Han brukte kondom og glidemiddel men på slutten dro han av kondomen å ba meg gjenta "jeg er bitchen din" til han var ferdig, jeg sa det først en gang mens han kom inn i meg igjen, sa sa jeg det en gang til så ble han helt grisevill og akkurat mens jeg sa det for tredje gang så kjente jeg han sprutet inni meg og da var det akkurat som det ble en elektrisk storm i hjernen min og jeg merket personligheten min forandret seg i det øyeblikket... Jeg hadde en identitet før som tøff og dominerende men nå følte jeg meg plutselig underdaning og jentete. Resten av festen så var det plutselig jeg som var blyg rundt han. Senere skrøt han av det til venninda mi og hu fikk helt sjokk å sa at hu hadde forandret syn på meg. I ettertid har hu mobbet meg litt om det og tøyset om at "jeg kan ikke stole på at du kan passe på meg å forsvare meg i fremtiden ass, i en konflikt hadde du vil bøyd deg over å latt de tatt deg :P" Problemet er at jeg nå har blitt underdanig rundt menn. Litt vanskelig forklare følelsen jeg sitter med men jeg tenker på en måte han erobret meg å knullet istykker identiteten og manndommen min. Hva gjør jeg nå og hvordan takler jeg dette?Anonymous poster hash: ef669...fa5 Hei! Det kunne vært meg, veldig tynn, 24, men ikkr nerdete! Neida, tøyset der. Ikke så lett å forklare det der! Men zet er ikke uvanlig at sterke staute å kraftige menn, blir underdanige i senga. Like gjerne med sammen med jenter som med gutter:-). Likte du den behandlingen du fikk da, opplevde du å få deilig orgasme med han? Kan være at du er litt bi og at han nerdete typen klarte å vekke den litt ydmyke og underdanige mannen i deg! Hvordan vet venninnen din at du ble pult av en mann da? Syns det er veldig slemt av henne å mobbe deg da!.Anonymous poster hash: afb7e...91c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Dette synes jeg høres ut som et overgrep. Kanskje du vil snakke med en fagperson? Anonymous poster hash: 060f0...35e 6
Gjest 100%naturlig Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Dette synes jeg høres ut som et overgrep. Kanskje du vil snakke med en fagperson?Anonymous poster hash: 060f0...35e Vi er vel ikke helt der tror jeg? Han stor og sterk 35 han tynn og pinglete 24. Får et inntrykk av at han ubevisst liker det litt, men er ganske usikker på følelsene sine. Klart han vet best og var det overgrep er det alvorlig, men føler vel ikke vi er der!!
Gjest Herr Heftig Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 Ohh shit. Nå skjønner jeg omsider hvordan jenter "som blir presset til sex" føler seg.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #6 Skrevet 23. oktober 2015 Vi er vel ikke helt der tror jeg? Han stor og sterk 35 han tynn og pinglete 24. Får et inntrykk av at han ubevisst liker det litt, men er ganske usikker på følelsene sine. Klart han vet best og var det overgrep er det alvorlig, men føler vel ikke vi er der!! Overgrep behøver ikke å være med fysisk tvang. Anonymous poster hash: 060f0...35e 2
Gjest 100%naturlig Skrevet 23. oktober 2015 #7 Skrevet 23. oktober 2015 Overgrep behøver ikke å være med fysisk tvang. Anonymous poster hash: 060f0...35e Nei, ser den! Kan være psykologisk overgrep. Tror han kan ha tanker rundt dette!
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #8 Skrevet 23. oktober 2015 du er bi som er top hos kvinner og bottom hos menn, veldig vanlig. jo fortere du forener deg med tanken jo morsommere liv får du. Anonymous poster hash: 9061d...22b 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #10 Skrevet 23. oktober 2015 Dette synes jeg høres ut som et overgrep. Kanskje du vil snakke med en fagperson? Anonymous poster hash: 060f0...35e tror ikke jeg kan kalle deg overgrep for jeg er jo mye større enn han så jeg kunne jo lett dyttet han vekk. men ydmykende var det. han var jo veldig verbal og nedverdigende med ting han sa, virka som han fikk kick av det f.eks når jeg var kledd naken lo han av meg "men den lille staken der er det ikke rart du må kompensere med store muskler. tøffen, du er egentlig en pingle er du ikke? nå gjør du som jeg sier å bøyer deg over så skal jeg gi deg ekte mann" så la han meg over et bord Anonymous poster hash: ef669...fa5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #11 Skrevet 23. oktober 2015 Mener ikke at du skal skamme deg for dette. Du kan enten gjøre det til engangstilfelle eller en del av din fremtidige personlighet. I store deler av historien har menn hatt sex med hverandre, uten at dette har hatt noe betydning for at man er 'veik' eller andre ymse nedlatende ting. Du er fortsatt den samme mannen du var, men du har oppdaget en ny side ved deg selv, om du vil se på dette som noe negativt eller positivt er helt opp til deg Anonymous poster hash: dd1a6...237 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #12 Skrevet 23. oktober 2015 Du virker jo alvorlig forvirra. Hadde du lyst til å ha sex med denne mannen? Anonymous poster hash: c219a...323
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #13 Skrevet 23. oktober 2015 Du virker jo alvorlig forvirra. Hadde du lyst til å ha sex med denne mannen? Anonymous poster hash: c219a...323 forvirra ja, og det vet jeg ikke. tequilaen smalt brått Anonymous poster hash: ef669...fa5
Summers Skrevet 23. oktober 2015 #14 Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Det er vel ikke så rart du føler deg underdanig etter noe sånt. Hadde vel stussa mer om du ikke var flau. Endret 23. oktober 2015 av Summers
mann_oslo_41 Skrevet 23. oktober 2015 #15 Skrevet 23. oktober 2015 tror ikke jeg kan kalle deg overgrep for jeg er jo mye større enn han så jeg kunne jo lett dyttet han vekk. men ydmykende var det. han var jo veldig verbal og nedverdigende med ting han sa, virka som han fikk kick av det f.eks når jeg var kledd naken lo han av meg "men den lille staken der er det ikke rart du må kompensere med store muskler. tøffen, du er egentlig en pingle er du ikke? nå gjør du som jeg sier å bøyer deg over så skal jeg gi deg ekte mann" så la han meg over et bord Anonymous poster hash: ef669...fa5 Dette høres ikke så hyggelig ut. Var det alkohol eller rus inn i bildet, som gjorde at du hadde redusert dømmekraft på noen måte? Som ble utnyttet ....? Det virker uansett som dette er en episode det kan være lurt med en fagperson. Uavhengig av om det er juridisk overgrep eller ikke, er faktisk det viktigste for deg hva du mener det var!??
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #16 Skrevet 23. oktober 2015 Dette høres ikke så hyggelig ut. Var det alkohol eller rus inn i bildet, som gjorde at du hadde redusert dømmekraft på noen måte? Som ble utnyttet ....? Det virker uansett som dette er en episode det kan være lurt med en fagperson. Uavhengig av om det er juridisk overgrep eller ikke, er faktisk det viktigste for deg hva du mener det var!?? nei det hørtes ikke noe særlig ut Anonymous poster hash: 24ad3...9ae
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #17 Skrevet 23. oktober 2015 Tipper du alltid har følt deg underdadig innerst inne men pga press og rykte og forsvarsmekanisme har implementert en barsk karakter i deg selv, og at denne opplevelsen slo sprekker i den illusjonen. Litt som når jeg skal være en stolt , kald, selvstendig kvinne, inntil noen stiller meg til veggs med de problemene jeg har prøvd å dekke over og jeg da bryter sammen fordi det er så vondt å slippe ut siden jeg har fortrengt det sånn for meg selv. Anonymous poster hash: c2ed9...d10 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #18 Skrevet 23. oktober 2015 Dette synes jeg høres ut som et overgrep. Kanskje du vil snakke med en fagperson? Anonymous poster hash: 060f0...35e Anonymous poster hash: 8e711...6d6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #19 Skrevet 24. oktober 2015 høres litt rart ut at en svær mann blir eid av en spjæling Anonymous poster hash: 24ad3...9ae
NorskTroll Skrevet 24. oktober 2015 #20 Skrevet 24. oktober 2015 syns "jentete" er feil måte å forklare dette på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå