Gjest lurerfælt Skrevet 26. september 2004 #1 Skrevet 26. september 2004 jeg hadde en soppinfeksjon i underlivet for 4-5 mnd siden. dette var noe jeg ikke hadde merket noe til før jeg fikk brev fra legen. fikk beskjed om å kjøpe stikkpiller på apoteket. dette gjorde jeg. var hos gynekologen igjen for tre mnd siden, og da fikk jeg ikke brev om at jeg hadde sopp lenger. men det jeg lurer på nå er at n¨å synes jeg det klør litt(noe jeg ikke merket før), og lurer på om jeg kanskje har fått sopp igjen. har ikke vært seksuelt aktiv siden sist jeg var hos gynekolog, så tror muligens bakteriene har kommet tilbake. er det vanlig at bakteriene(soppen) kommer tilbake etter bare noen mnd? vil disse bakteriene stadig komme? også var det det spm jeg egentlig lurte mest på. kan jeg dra å kjøpe stikkpille på apoteket uten å ha fått bekreftet fra lege at jeg har sopp?eller krem? kan det være skadelig hvis jeg ikke har sopp? vil helst unngå enda en time hos gynekolog...
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #2 Skrevet 26. september 2004 Det er vanlig at soppinfeksjoner kommer tilbake. Du trenger ikke resept eller beskjed fra legen for å kjøpe soppmiddel som f.eks. Canesten på apoteket. Om det er farlig dersom du ikke har sopp? Hm, det vet jeg ikke, men dersom du har de samme symptomene (kløe, svie, klumpete/hvit utflod) ville jeg tatt en kur igjen. Håper du blir kvitt soppen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå