AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Har nettopp blitt kjent med en fyr, virker som vi begge fatter interesse for hverandre. Sov over hos han her om dagen, våkner dagen etter og ser at det ligger en søt liten turkis BH på gulvet hans(den har nok ligget der en stund, oppdaget den bare dagen etter). Den var ikke min... Hva betyr dette? Har han jevnlig en fuckfriend over som han har sex med siden det ligger en bh på rommet hans? Hvor ellers kan den ha kommet fra liksom? (nå høres jeg litt psycho ut, men har ikke lyst å date han eller gå frem så fort hvis han aktivt har sex med ei annen jente nå). Han bor alene. Anonymous poster hash: 39611...cd9
Gjest Overrasket Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Han kler seg nok opp i dameklær i blant.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Kan enten være det, eller feks at en venninne søsteren har overnattet i senga, og han sov på sofaen den natten, eller at han liker å kle seg i dameklær. Spør han Anonymous poster hash: ef1c6...d94 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 På rommet hans...? Bor han hjemme hos foreldrene likevel?Anonymous poster hash: 7d3e1...345
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 På rommet hans...? Bor han hjemme hos foreldrene likevel? Jeg skrev at han bor alene. Kan enten være det, eller feks at en venninne søsteren har overnattet i senga, og han sov på sofaen den natten, eller at han liker å kle seg i dameklær. Spør hanAnonymous poster hash: ef1c6...d94 Tror ikke jeg bør spørre ennå, kan vente til vi blir bedre kjent. Ingen problem egentlig at man har fuckfriends, men jeg hadde likt å slippe å vite det og bli påmint hver gang jeg er hos han.. TS Anonymous poster hash: 39611...cd9
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #6 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg så at du skrev at han bor alene, men det er jo veldig selvmotsigende når du samtidig skriver rommet hans.Anonymous poster hash: 7d3e1...345
nelipot Skrevet 23. oktober 2015 #7 Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Vi kan jo ikke vite om han har en fuckfriend eller ikke. Dessuten sier du selv at det ikke plager deg utover det at du ikke vil vite om det, så enten får du ta det opp med ham eller så får du bare bite tennene sammen og venne deg til å se en BH eller truse i ny og ne. Endret 23. oktober 2015 av nelipot
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #8 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg så at du skrev at han bor alene, men det er jo veldig selvmotsigende når du samtidig skriver rommet hans. Mm, soverom er ikke normalt eller? Vi kan jo ikke vite om han har en fuckfriend eller ikke. Dessuten sier du selv at det ikke plager deg utover det at du ikke vil vite om det, så enten får du ta det opp med ham eller så får du bare bite tennene sammen og venne deg til å se en BH eller truse i ny og ne. Ikke helt et svar jeg var ute etter, men tar det til meg fordeom. Får late som ingenting fremover, takk for meg! God helg til alle Anonymous poster hash: 39611...cd9
Gjest gjestvest Skrevet 23. oktober 2015 #9 Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Kanskje han liker å ha bh i senga for å ro. Akkurat som noen jenter som har kosedyr. Det er jo en kjent faktor at for menn er bryster beroligende. Endret 23. oktober 2015 av gjestvest
peppermyntete Skrevet 23. oktober 2015 #10 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg så at du skrev at han bor alene, men det er jo veldig selvmotsigende når du samtidig skriver rommet hans.Anonymous poster hash: 7d3e1...345 Rommet hans/hennes er da en helt normal betegnelse på soverom, uavhengig om personen bor alene eller med andre. TS: du må nesten bare spørre han om han treffer andre samtidig. 3
venus24 Skrevet 23. oktober 2015 #11 Skrevet 23. oktober 2015 Hvorfor kan du ikke bare spørre? "Du, jeg så at det lå en BH på rommet ditt. Det er helt greit at vi ikke er eksklusive, men jeg vil gjerne vite det hvis du ligger med noen andre også"
herremann Skrevet 23. oktober 2015 #12 Skrevet 23. oktober 2015 Er det felles vaskerom i kjelleren? Jeg har selv funnet ei truse i klesvasken min. Tok den med til min FF da jeg trodde det var hennes. Jeg tok feil, men hun tok det heldigvis pent. 1
Gjest lipgloss Skrevet 23. oktober 2015 #13 Skrevet 23. oktober 2015 Han liker gjerne å kle seg om innimellom,da har du funnet en spennende type
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #14 Skrevet 23. oktober 2015 Større sjanse for at den tilhører en dame som er der så ofte at han ikke har tenkt på å rydde den bort, enn at han liker å kle seg i kvinneklær noe han mest sannsynlig ville skjult og gjemt den bort for. tenker den er "fast inventar" hos han så du kan regne med du ikke er den eneste han har sex med hvertfall. Anonymous poster hash: 13353...18b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå