HR94 Skrevet 24. oktober 2015 #21 Del Skrevet 24. oktober 2015 Dette er ikke noe problem i det hele tatt. Jeg er selv kvinne, og har flere mannlige venner enn kvinnelige. Rett og slett fordi jeg går bedre i lag med menn, samt interesserer meg for det de gjør. Min beste venn over 6 år, er mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest 321 Skrevet 24. oktober 2015 #22 Del Skrevet 24. oktober 2015 Ja, hvis ingen av dem er interessert i den andre. Funker best hvis begge er stygge og ser på den andre som "under sin liga". Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 24. oktober 2015 #23 Del Skrevet 24. oktober 2015 Single kvinner og menn kan godt være bare venner, uten problemer. Hadde en bestekompis, en gutt, gjennom hele oppveksten. Vi flyttet til hver vår side, så vi har lite kontakt nå. Men vi var gode venner fra vi var 5 år gamle og tja, til vi ble 18 kanskje. Ingen følelser, men et vanlig vennskap. Som barn så vi mye film, lekte i gatene, var sammen med andre barn, pratet og hadde det gøy. Da vi ble eldre ble det mye film, kafebesøk og prating. Da vi fikk kjærester pratet vi mye om det (om problemer, gleder og opplevelser) - vi hadde kjærester begge to, og vi har de samme kjærestene enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvetjofsa Skrevet 24. oktober 2015 #24 Del Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har en singel mannlig venn, og er selv singel. Er overhode ikke interessert i noe mer enn vennskap med han og vi finner stadig vekk på ting. Jeg vet også at han ikke er interessert i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå