Gå til innhold

turn off med barberte jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns det er turn-off og ikke være barbert. Men jeg beholder garderobedusken foran.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er definitivt mest sexy med glattbarbert, synes jeg!

Men det er ikke noe problem om det er litt hår igjen.

Det må tross alt være opp til den som eier kroppen å avgjøre.

Vi er for tiden glattbarberte begge to og vi synes begge det er mest behagelig og fint uten hår på kjønnnsorganene.

Skrevet

spurte min mann om det der og han sa: kvinnfolk skal ikkje ha hår lengre ned en til øyenbryna :hoho: :hoho:

Gjest sun-of-a-beach
Skrevet
spurte min mann om det der og han sa: kvinnfolk skal ikkje ha hår lengre ned en til øyenbryna :hoho: :hoho:

Hvorfor skal de absolutt ha hår der? Hvis hår på kvinner liksom er så jævlig som noen gir uttrykk for, så bør de vel shave hode og øyenbryn også?

Eller??

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor skal de absolutt ha hår der? Hvis hår på kvinner liksom er så jævlig som noen gir uttrykk for, så bør de vel shave hode og øyenbryn også?

Eller??

Men underlivet er jo et mer "skittent" område hvor det kommer diverse ting ut fra, noe det ikke gjør fra øyenbryn og hår. Så man føler seg nok mer "skitten" i underlivet. Jeg forstår jo hvorfor noen velger å shave.

Men istedenfor å shave, så er jeg heller ekstra nøye med hygienen der nede, så det går opp-i- opp. Tror ikke jeg er noe mer skitten der nede enn de uten hår ;)

Men jeg forstår også poenget ditt, sun-of-a-beach :)

Gjest Mann 28
Skrevet

Eller??

Dette er et så tåpelig argument at det ikke er verd å kommentere engang.

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor folk ikke kan få velge selv om de vil barbere seg eller ikke?

Gjest Anonymous
Skrevet

Men underlivet er jo et mer "skittent" område hvor det kommer diverse ting ut fra, noe det ikke gjør fra øyenbryn og hår.

Svette, pluss fettede fingrer når man drar handa gjennom håret, og forurensing, gjør at også håret på hodet blir skittent.

Ellers er jeg helt enig i at man kan være like ren med kjønnshår, som uten. Det har noe med hygiene å gjøre.

Gjest sun-of-a-beach
Skrevet
Dette er et så tåpelig argument at det ikke er verd å kommentere engang.

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor folk ikke kan få velge selv om de vil barbere seg eller ikke?

Forklar meg hvorfor det er tåpelig. Tror du skal måtte slite litt da.

Forøvrig, så er det ingen som stopper folk fra å barbere seg. Det kan de, som du vet, velge sjøl.

Gjest Mann 28
Skrevet

Forklar meg hvorfor det er tåpelig. Tror du skal måtte slite litt da.

Nei da, jeg sliter ikke med det i det hele tatt. Det er så enkelt at hver og en må få lov til å ha hårvekst der de selv ønsker det, enten det er på hodet, øyebrynene, under armene, på bena eller musa osv. Det har andre rett og slett ikke noe med. Vil man ha hår på hodet, så har man det, vil man ha hår på musa så har man det, og vil man ikke ha hår noen av disse stedene så friserer man det eller fjerner det helt. Ser du, det var da ganske så enkelt dette, eller hva?

Hvis svaret er nei, så er det rett og slett fordi du ikke aksepterer at andre har en annen smak en deg når det gjelder å beholde eller fjerne hårvekst.

Forøvrig, så er det ingen som stopper folk fra å barbere seg. Det kan de, som du vet, velge sjøl.
Ingen som får stoppet noen nei, men de argumenterer jo hele tiden for hvor dumt det er å barbere seg fordi man ønsker at folk skal slutte med dette. Man strekker det altså så langt man kan, når man fysisk ikke får stoppet en person fra å fjerne hår både her og der.
Gjest sun-of-a-beach
Skrevet

Nei da, jeg sliter ikke med det i det hele tatt. Det er så enkelt at hver og en må få lov til å ha hårvekst der de selv ønsker det, enten det er på hodet, øyebrynene, under armene, på bena eller musa osv. Det har andre rett og slett ikke noe med. Vil man ha hår på hodet, så har man det, vil man ha hår på musa så har man det, og vil man ikke ha hår noen av disse stedene så friserer man det eller fjerner det helt. Ser du, det var da ganske så enkelt dette, eller hva?

Hvis svaret er nei, så er det rett og slett fordi du ikke aksepterer at andre har en annen smak en deg når det gjelder å beholde eller fjerne hårvekst.

Hallo der..

Jeg har aldri gitt uttrykk for noe synspunkt for eller i mot barbering. Det hadde du sett hvis du leste hva jeg skrev. Jeg reiste imidlertid spørsmålet om hvorfor kulturen vår for tiden tilsier at hår er et must for jenter enkelte steder på kroppen, men ikke akseptabelt andre steder.

Kan du svare på det? Kanskje ikke like enkelt som det svaret du valgte? Vær snill og legg vekk diskusjonen om at folk gjør eller ikke gjør som de vil. Det var ikke den problemstillingen jeg tok opp.

Skrevet

sun-of-a-beach skreiv:

Eller??

Ke va det slags komentar..???Det er stor forskjell på å barbere seg og skjære hode av seg :sjarmor:

Gjest TomKrus
Skrevet
Hallo der..

Jeg har aldri gitt uttrykk for noe synspunkt for eller i mot barbering. Det hadde du sett hvis du leste hva jeg skrev. Jeg reiste imidlertid spørsmålet om hvorfor kulturen vår for tiden tilsier at hår er et must for jenter enkelte steder på kroppen, men ikke akseptabelt andre steder.

Sånn tenkte jeg også på før (på 80-tallet en gang): hvorfor går vi ikke til frisøren og friserer hår andre steder enn på hodet? Slo vel fra meg slike tanker da jeg fikk kjønnshår selv.

Ellers så er det ikke slik i samfunnet i dag at hår andre steder ikke er akseptabelt. Den faktiske realiteten er at man nå oftere friserer håret på hele kroppen. Man fjerner det nødvendigvis ikke, men man friserer det. Så du bør kanskje heller snu på spørsmålet og spør hvorfor det før var greit å la håret gro vilt noen steder på kroppen, men ikke på andre steder (som på hodet).

Skrevet

Er det ingen andre enn meg som ser forskjellen på kjønnshår og hodehår? :-?

Jeg barberer meg nedentil pga at jeg syns det er uhygienisk å ha hår der, og jeg tviler på at spesielt mange syns det er greit med hår i "maten".

Jeg syns iallefall ikke det og foretrekker at man er glattbarbert, både kvinner og menn. Men velfrisert/trimmer er også greit. :wink:

Når det kommer til argumentet om hvorfor man da syns det er greit å ha hår på hodet og øyenbrynene;

Vel, nå er det ennå ingen som har spurt om å få slikke hodebunnen min, så jeg ser ingen grunn til å fjerne håret på hodet. Men jeg skal nok vurdere det hvis jeg møter noen med den fetish'en. 8)

Skrevet

SITAT, "Litz":Er det ingen andre enn meg som ser forskjellen på kjønnshår og hodehår? :-?

Jeg barberer meg nedentil pga at jeg syns det er uhygienisk å ha hår der, og jeg tviler på at spesielt mange syns det er greit med hår i "maten".

Jeg syns iallefall ikke det og foretrekker at man er glattbarbert, både kvinner og menn. Men velfrisert/trimmer er også greit. :wink:

Når det kommer til argumentet om hvorfor man da syns det er greit å ha hår på hodet og øyenbrynene;

Vel, nå er det ennå ingen som har spurt om å få slikke hodebunnen min, så jeg ser ingen grunn til å fjerne håret på hodet. Men jeg skal nok vurdere det hvis jeg møter noen med den fetish'en. 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Skulle gjerne vært barbert jeg... Men, så fort jeg kommer i nærheten av underlivet med en høvel så popper det frem med røde prikker!! :-(

Skrevet

De prikkene tror jeg alle som har prøvd å barbere seg en gang får. :wink:

Men etter hvert vil de forsvinne. Jeg har vært barbert i nesten 10 år nå og problemet med prikkene forsvant bare noen få uker etter at jeg barberte meg første gang.

Men for at de skal forsvinne må man holde det barbert hele tiden, det hjelper ingenting å barbere seg 1 gang, la det gro igjen for så å barbere seg en gang til. Da kommer problemet bare igjen og igjen.

Men hvis huden får vent seg til å være uten hår så vil prikkene tilslutt forsvinne. :wink:

Om man syns dette er ett kjempeproblem og ikke vil gi det den tiden det trenger for at prikkene skal forsvinne så finnes det hårfjerningskrem som er lagd spesielt for intimsonen også.

Har ingen erfaring med den selv, men mine venninner sier den er bra.

Skrevet

jeg har alltid enten en stripe eller ingenting..kan ikke la det gro noe spes. mye..liker det best sånn..både hygienisk og praktisk..shaver meg annen hver gang jeg dusher..

sambo er helt enig, han også liker det sånn..

Skrevet

Kjønnsorganer er flotte, og gjør seg definitivt best uten hår på og rundt, både på kvinner og menn.

Dessuten blir følsomheten ved berøring og munnsex langt høyere for begge når håret er borte.

Dessuten slipper man hår i maten, som det så treffende blir sagt!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg trives best glattbarbert med en liten stripe, men jeg plages veldig av at jeg får sopp da...Om jeg ikke tar vekk så mye så slipper jeg unna dette ekle problemet. Noen med som har opplevd det samme? Og som kanskje har råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...