AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg er førstegangs gravid. Den siste uken har jeg våknet av at magen blir stram og hard (knyter seg sammen på et vis) i forbindelse med at jeg strekker meg litt, bruker mage musklene på et vis. I tillegg har jeg mensmurring nederst i magen. Er dette kynnere ? Altså når magen strammer seg? Er ikke vondt. Kjennes bare som en krampe. Får det kun på natten og i ro. Trodde kynnere kom ved anstrengelser. Anonymous poster hash: d6d75...221
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Er i uke 39 nåAnonymous poster hash: d6d75...221
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Får også slikt og jeg er i uke 33 bare 🙈 JM sa det var kynnere.... Anonymous poster hash: 37961...607
solitary shell Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Jeg er tredjegangsgravid, og det du beskriver høres helt ut som kynnere. Redigerte for å legge til at jeg er i uke 18 nå, og har kynnere allerede. Det er helt normalt og bare et godt tegn med kynnere. Fikk det tidlig med andremann også, men husker ikke når jeg la merke til det med første. Hadde det nok tidligere enn jeg la merke til det. Endret 23. oktober 2015 av solitary shell
Fjellgeita-007 Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 Kynnere. Har hatt det en stund og magen kan bli stram og hard, særlig på kvelden. Baby skyter nesten ryggen ut på denne siden av magen. Puh! Pluss mensnurringer i rygg og dårdligere dårligere søvn. Tålmodighetsprøve dette for oss førstegangsfødende, uvant, men det er iallfall liv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå